پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۴ شرایط فروش نقدی و اقساطی دیگنیتی پرایم اعلام شد قیمت بیت‌کوین به آستانه ثبت رکورد جدید رسید زمان و نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدام بانک مرکزی اعلام شد با حکم رییس جمهور، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب شد/ امین مقومی کیست؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا عقب‌نشینی کرد؟ جزئیات ورود خودرو‌های مناطق آزاد به سرزمین اصلی و دریافت پلاک ملی اعلام شد وزیر کشاورزی: در تامین کالا‌های اساسی هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد سد‌های کشور ۴۲ درصد آب دارند/ ارتفاع کل ریزش‌های جوی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه، ۴۰ درصد افت داشته حذف یارانه نقدی این سه دهک تا شهریور قطعی شد + جزئیات  سقف جدید بیمه‌نامه‌های بزرگ اعلام شد جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است

تولید محصولات بنزینی ایران خودرو با استاندارد یورو۵

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰میلیون دلاری ایران خودرو در ارتقای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به ۵، از شماره گذاری تمامی محصولات ایران خودرو از ابتدای سال با استاندارد یورو ۵ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 22
کد خبر: ۴۷۱۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، کیانوش پور مجیب ادامه داد: براساس ابلاغیه سازمان محیط زیست شرکت های خودروساز باید از ابتدای سال ۹۹ محصولات خودرا با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید کنند.

 

وی توضیح داد: از آنجا که ایران خودرو ۳۲ مدل و کلاس محصول تولید می کند، برای رسیدن به استانداردهای یورو ۵ نیازمند تعاریف پروژه های متعددی بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که ایران خودرو از سال ۹۷ پروژه‌های ارتقای آلایندگی محصولات خود را از یورو ۴ به یورو ۵ آغاز کرده، گفت: تولید انبوه ۲۰۶ هاچ بک با استاندارد یورو ۵ از آذرماه سال گذشته آغاز شده است.

 

پور مجیب از دریافت مجوز شماره گذاری از محیط زیست هم خبر داد و گفت: برای تمامی محصولات بنزین سوز ایران خودرو از ابتدای سال ۹۹ مجوز شماره گذاری با استاندارد آلایندگی محیط زیست اخذ شده است.

 

پورمجیب از درخواست مهلت یک‌ساله برای ارتقای استاندارد آلایندگی محصولات دوگانه سوز خبر داد و گفت: تنها مشکلی که ایران خودرو در حوزه شماره گذاری خودرو و استاندارد آلایندگی یورو ۵ با آن روبرو است، خودروهای گازسوز سواری و وانت دوگانه سوز است که در این زمینه نیز برنامه های بهبود متناسب برای ارتقای‌ استانداردها صورت گرفته است.

 

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: هر پروژه ارتقا از یورو ۴ به یورو ۵ هزینه بسیار زیادی دارد. هزینه کالیبراسیون هر خودرو دست کم ۳۰۰ هزار دلار است که ایران خودرو و زنجیره تامین آن تاکنون ۱۰ میلیون دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند./ ایکوپرس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار