اولین واکنش رسمی آمریکا به برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اولین واکنش رسمی آمریکا به برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اولین واکنش رسمی این کشور به برگزاری انتخابات سوریه اعلام کرد که واشنگتن آن را به رسمیت نمی‎شناسد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۴۷۳
به گزارش راهبرد معاصر به نقل از ریانووستی، « مورگان اورتاگس» سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که واشنگتن انتخابات پارلمانی روز یکشنبه سوریه را به رسمیت نمی شناسد.
 
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که هدف دمشق از برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه مشروعیت بخشی به دولت و جلوگیری از اجرای فرآیند سیاسی است که قطعنامه 2254 شورای امنیت بدان تاکید دارد.
 
 
وی در ادامه بیانیه خود انتخابات پارلمانی سوریه را که روز یکشنبه با مشارکت تعداد زیادی از مخالفان دولت برگزار شد، مدعی شد که «این انتخابات آزاد و عادلانه نبوده است».
 
 
مسئول آمریکایی در حالی از برگزاری سومین انتخابات پارلمانی سوریه ابراز نارضایتی می کند که سوری ها پیروزی دیگری را در عرصه سیاسی رقم زده و حامیان تروریسم در این کشور و در راس آن آمریکا را بیش از پیش ناامید کرده‌اند.
 
 
انتخابات روز یکشنبه در سوریه، سومین انتخابات پارلمانی بود که سوری ها از آغاز بحران این کشور در سال 2011 آن را تجربه کردند./ تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار