هشدار روسیه به آمریکا: به تحریک ایران پایان دهید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

هشدار روسیه به آمریکا: به تحریک ایران پایان دهید

یک مقام ارشد روسیه از وزیر خارجه آمریکا خواست اقدامات تحریک‌آمیز علیه ایران را متوقف کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 18
کد خبر: ۶۳۴۹۱

به گزارش راهبرد معاصر «دیمیتری پولیانسکی»، معاون سفیر دائم روسیه در سازمان ملل متحد در پیامی در توئیتر از سیاست‌های تحریک‌آمیز دولت آمریکا در قبال ایران انتقاد کرده است.

پولیانسکی در پاسخ به پیامی از «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در توئیتر درباره ایران از واشنگتن خواست تحریک ایران را متوقف کرده و از ارسال سلاح به منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) خودداری کند.

در پیام پامپئو در توئیتر آمده است: «هر کشوری که خواستار خاورمیانه صلح‌آمیز است باید فکر فروش سلاح به ایران را از سر بیرون کند- هر سلاحی که ٰرژیم می‌خرید برای ایدئولوژی رادیکالش صرف خواهد شد. آماده‌ایم از اختیارات داخلی خود برای تحریم افراد یا سازمان‌های دخیل در فروش سلاح به ایران استفاده کنیم.»

پولیانسکی در پاسخ به این پیام پامپئو نوشت: «آقای وزیر خارجه آمریکا همه از آمریکا انتظار دارند با دست برداشتن از تحریک ایران و پمپاژ سلاح به منطقه در ایجاد صلح در خاورمیانه نقش‌آفرینی کند.»

او در ادامه نوشته است: «ضمن آنکه لغت "تحریم" و "تنبیه" در دایره واژگانتان را با "گفت‌وگو" و"تعامل" عوض کنید. این کمک خواهد کرد که یک بار دیگر آمریکا را محترم کنید.» 

 

فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار