جنگ و مذاکره با کشوری که درحال افول است، هر دو اشتباه است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جنگ و مذاکره با کشوری که درحال افول است، هر دو اشتباه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جنگ و مذاکره با کشوری که درحال افول است، هر دو اشتباه است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 15
کد خبر: ۶۶۹۱۹

به گزارش راهبرد معاصر محسن رضایی در اینستاگرام با انتشار عکسی از اجتماع معترضان به نتایج انتخابات آمریکا در واشنگتن نوشت: این تصویری از تجمّع وسیعِ طرفداران ترامپ در واشنگتن و اعتراض به تقلب در انتخابات آمریکاست. افول آمریکا مدت هاست که آغاز شده است. اگر سیاستمداران ایران محاسبات خود را درباره آمریکا دقیق نکنند فرصت‌ها را از دست می‌دهند. جنگ و مذاکره با کشوری که درحال افول است، هر دو اشتباه است.

 

وی افزود: بهترین سیاست پرش از روی دیوار آمریکاست. برای پرش باید اقتصاد را قوی کنیم. با قوی شدن تولید و اقتصاد ملی خواهیم توانست تحریم‌های اقتصادی آمریکا را دور بزنیم و خنثی کنیم.

 

رضایی ادامه داد: همان‌هایی که ۲۰ سال پیش از بهشت رویایی لیبرال دموکراسی حرف می‌زدند امروز از پایان لیبرالیسم سخن می‌گویند و دهه‌های آینده سال‌های بحران‌های بزرگ در اروپا و غرب خواهد بود. ما نیز اگر بخواهیم در برابر افول آمریکا جهش پیدا کنیم باید در همه زمینه‌ها قوی بشویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار