تهران آماده پاسخگویی به هر ماجراجویی مالیخولیایی از هر متجاوزی است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل:

تهران آماده پاسخگویی به هر ماجراجویی مالیخولیایی از هر متجاوزی است

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل بر توانایی تهران در استفاده از قدرت نظامی برای جلوگیری یا پاسخگویی به هر ماجراجویی مالیخولیایی از هر متجاوزی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 17
کد خبر: ۶۷۱۸۳

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا میریوسفی روز سه‌شنبه در واکنش به آنچه بررسی دولت ترامپ برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران گفته‌ شده است، افزود: برنامه هسته‌ای ایران صرفا دارای اهداف صلح آمیز و استفاده غیرنظامی است.  

وی در پاسخ به ان‌بی سی نیوز ادامه داد: خروج ترامپ از برجام و تحریم‌های ظالمانه دولت وی علیه ایران، ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ما را تغییر نداده است که این موضوع در موارد متعددی توسط گزارش‌های آژانس انرژی هسته‌ای تایید شده است.  

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: با این حال ، ایران ثابت کرده است که توانایی استفاده از قدرت نظامی قانونی خود را برای جلوگیری یا پاسخگویی به هرگونه ماجراجویی مالیخولیایی از سوی هر متجاوزی  را دارد.

نیویورک‌تایمز شامگاه دوشنبه مدعی شد ترامپ در جلسه‌ای با مقامات امنیت ملی از حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران سخن گفته که با مخالفت آنها روبرو شده است!

ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده