افزایش ناگهانی قیمت محصولات اپل آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد

یک خبر درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

یک خبر درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده تا دهم اردیبهشت ماه فیش های جدید کارگران بازنشسته منتشر شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 22
کد خبر: ۸۴۸۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

به گزارش راهبرد معاصر حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: کارگران بازنشسته تامین اجتماعی خواستار همسان سازی و متناسب سازی حقوق هستند که با پی گیری های انجام شده و طبق برنامه ششم در سال ۹۵ سازمان تامین اجتماعی مکلف شده است متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته را انجام دهد و همچنین دولت هم موظف شده است تا بدهی های خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.  

 

وی افزود: بر اساس همین ماده در سال گذشته با پیگیری نماینده های مجلس ۴۰هزار میلیارد تومان از بدهی های تامین اجتماعی در قالب واگذاری سهام به سازمان تامین اجتماعی داده شد و در سال جاری هم ۸۹ هزار میلیارد تومان هم به همین روش انجام می شود.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مرداد ماه سال گذشته هم سازمان تامین اجتماعی با منابع تخصیص یافته دولتی متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته را آغاز کرد اما متاسفانه کامل انجام نشد و همین موضوع زمینه اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی را فراهم کرد. 

 

وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در فروردین ماه هم افزایش حقوق بازنشستگان را در دستورکار قرار داد که متناسب نبود و با اعتراض بازنشستگان همراه شد.

 

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه گویا سازمان تامین اجتماعی همسان سازی حقوق در سال جاری را با تشکل ها و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هماهنگ کرده است، اظهار کرد: با ارسال نامه به رئیس جمهور و پیگیری برخی دیگر از نمایندگان مجلس فیش حقوقی که در ۲۰ فروردین ماه بر سامانه قرار گرفته شد، حذف و قرار شد تا دهم اردیبهشت ماه فیش های جدید کارگران بازنشسته منتشر شود.

 

وی افزود: انتظار ما از سازمان تامین اجتماعی این است که با پیگیری های انجام شده و تخصیص منابع مالی متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته به درستی انجام شود./اقتصاد آنلاین

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
فریدون زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
حالا همه مسئولین و رییس جمهور و کل مجلس و برنامه بودجه هم که بگن حقوق بازنشسته ها را درست کنین ، آخرش تامین اجتماعی میاد دوباره حرف خودش را میزنه °°°°!!!!!!!
شندر غاز میخوایین بزارین رو حقوق ما خودتونو کشتین بخدا
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
خالی بندی دیگه بسه جناب نماینده حقوق حداقل بگیر تامین اجتماعی درسال جدید نصف کشوری است پس لطفا خفه شید وبرید گم شید شما مشتی کلاهبردار هستید به شما هیچ اعتمادی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
با سلام مگر در چ قرنی داریم زندگی میکنیم که نرم افزارهای تامین اجتماعی پارسال در متناب سازی حقوق اشتباه کردن وحال در افزایش وهمسان سازی ک مسولین تامین اجتماعی ومدیر عامل که علت اشتباه را نرم افزاری اعلام میکنن تا چ اندازه دروغ واین مقصر مسولین تامین اجتماعی نیستن ای مملکت بی صاحب است و غورباقه عبا اطا میخوند وظلم در حق بازنشسته میشود وای به خال این مردم با این مسولین دروغگو
فریدون زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
ما بازنشسته های تامین اجتماعی بخدا ایرانی هستیم و اون سالهایی که شماها شاید بدنیا هم نیامده بودید کار میکردیم و حق بیمه میدادیم به امید راحتی در ایام پیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
خداخیر بمجلس بده تشکر که پی گیر حقوق باز نشستگان هستید خواهش می کنم کمک کنید که نوبخت پول ما را دراختیارتامین قرار بده این ما خوش خط وخال بد حق بازی ،شما بهتر از هر کس دیگر.می دانید عین شیطان هفتاد مکر دارد.مواطب عمر عاص زمانه باشید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
باسلام جناب حاجی دلمقانی ضمن تقدیر تشکر اززحمت وپیگیریهای شما که واقعا بعنوان برادر عزیزمان ازحق حقوق مابا نشستگان بی کس دفاع میکنی اگرچه یک دست صدا ندارد اماامیدوارم همیشه درکنار خانواده محترمتان شادباشی انشالله جناب آقای دلمقانی ماکه چیزی نداریم بتواند گوشه اززحمت شمارا قدرشناسی کنیم اما امیدوارم همیشه سربلند باشی اگرحتی کاری انجام نشود اما عملکرد شما قابل تقدیروتشکرمیباشد
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار