پیام سردار مجید موسوی به خانواده شهید ماکان نصیری: شما بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا نمودید پزشکیان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفت تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش به سامانه‌ها، تسلیحات و ارتقاء توان رزمی امیر پوردستان: مصلحت نظام ایجاب کند، با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم جزئیات تعطیلی‌های مراسم تشییع و تدفین رهبر شهید به روایت سخنگوی دولت پزشکیان پزشکیان: هیچ مذاکره‌ای درباره موشک‌های بالستیک صورت نگرفته و نخواهد گرفت شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری

توئیت خداحافظی اسحاق جهانگیری

توئیت خداحافظی اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری معاون اول دولت تدبیر و امید همزمان با پایان کار خود در دولت طی توئیتی از مردم برای کاستی ها و کمبودها 8 سال گذشته عذرخواهی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 08
کد خبر: ۹۸۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر اسحاق جهانگیری معاون اول دولت تدبیر و امید، با اشاره به پایان مسئولیت هشت ساله خود در کسوت معاونت اول رئیس‌جمهور از مردم بابت کاستی‌ها عذرخواهی کرد.

جهانگیری در توییتی نوشت: مسئولیت هشت ساله اجرایی ام امروز به پایان رسید. گفتنی ها و ناگفتنی های این دوران سخت باشد برای بعد، هر چند خدمت در شأن ‎ملت بزرگ ایران میسر نشد اما به قدر وسع کوشیدم. برای کاستی ها و کمبودها در این مدت از همه عذر میخواهم. خدا حافظِ ایران و مردم ایران باد./فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار