ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵
فرماندار تهران خبر داد

بسته شدن ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور

بسته شدن ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور فرماندار تهران گفت: ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته است و هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 14
کد خبر: ۹۸۶۷۱

به گزارش راهبرد معاصر عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور گفت:‌ این مصوبه برای ما لازم‌الاجراست و بر همین اساس هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

 

وی افزود:‌این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوزهایی که پیشتر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعا باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

 

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه هفته جاری ( ۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده ( ۳۰ مرداد) تصریح کرد: اصناف و پاساژها قطعا تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. تمامی گروه یک فروشگاه‌ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ( مواد غذایی) و میوه فروشی‌ها و قصابی‌ها صدردصدی تعطیل هستند.

 

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌ها تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک‌ها رسما تا شنبه تعطیل هستند، از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و ازتردد غیر ضروری خودداری کنند.

 

بر اساس گزارش پایگاه خبری فرمانداری تهران، وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه مبادی خروجی و وردی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شد جلوگیری خواهد شد./ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار