صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۰۵
  • سه‌شنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۱
  • Tuesday 27 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 14
کد خبر: ۱۱۳۶۳۷

لزوم اجرای دقیق لایحه رتبه بندی معلمان

به گفته رئیس کمیسیون آموزش در نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش، بر اجرای دقیق لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در مجلس تاکید شد.

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا منادی سفیدان امروز سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که برای بررسی مسائل، مشکلات و اولویت‌های آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: یکی از دغدغه‌های اعضای کمیسیون این بود که با توجه به شروع انتصابات در آموزش و پرورش استان ها، دغدغه‌ها و ملاحظات در نظر گرفته شود تا این تغییرات به نفع آموزش و پرورش باشد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز کمیسیون مطرح شد این بود که لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در صحن علنی در اولویت دستور کار دولت برای اجرا قرار گیرد تا با تشکیل هیات‌های ممیزی، معلمان در رتبه واقعی علمی و پژوهشی خود قرار گیرند و معلمان رتبه بندی شوند.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس همچنین گفت: در این نشست درخصوص اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم، توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش سرانه آموزشی در کشور نیز بحث و گفتگو شد./صدا و سیما

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: