صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 09
کد خبر: ۱۲۸۶۳۲

وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیرو‌های صهیونیست و فلسطینیان+ تصاویر و فیلم

نیرو‌های رژیم صهیونیستی که خانه مجری عملیات استشهادی اخیر در تل‌آویو را محاصره کردند، با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های فلسطینی، امروز (شنبه)، خبر دادند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی وارد اردوگاه «جنین» واقع در شمال کرانه باختری شده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، گشتی‌های رژیم صهیونیستی پس از ورود به اردوگاه، خانه مجری عملیات استشهادی اخیر در تل‌آویو را محاصره کرده‌اند و نیرو‌های مقاومت «کتیبه جنین» (گردان جنین) با آن‌ها درگیر شده‌اند.




گردان جنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگانش خودرو‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف حمله قرار داده‌اند.





بر اساس گزارش‌ها، تعداد زیادی از تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی در محل مستقر شده‌اند. تا این لحظه، چهار جوان فلسطینی مجروح و به بیمارستان «ابن سینا» و بیمارستان «جنین» منتقل شده‌اند.

 



خبرگزاری «شهاب» به نقل از وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که یک جوان فلسطینی در جریان این درگیری به شهادت رسیده است. بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، این جوان فلسطینی پس از اصابت یک تیر به سر و یک تیر به سینه‌اش در بیمارستان جنین شهید شده است.




«احمد السعدی» شهید فلسطینی



جنبش جهاد اسلامی فلسطین از بلندگو‌های مساجد اردوگاه جنین شهادت «احمد السعدی» رزمنده گردان جنین را تسلیت گفت. «خضر عدنان» از اعضای جهاد اسلامی در گفتگو با شبکه «المیادین» در ارتباط با این اقدام رژیم صهیونیستی گفت که پس از عملیات تل‌آویو، آن‌ها سعی دارند وجهه خود را بهبود ببخشند.





خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جوانان فلسطینی با پرتاب نارنجک به‌شدت در حال مقاومت در برابر نیرو‌های تل‌آویو هستند./فارس


مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: