صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۰۱
  • چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱
  • Wednesday 30 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 16
کد خبر: ۱۲۹۶۹۰

کشف مواد مخدر در مخزن‌ های سی ان جی

کارکنان پلیس راه آهن جنوب شرق تعداد ۴۶ عدد بطری یک لیتری به وزن بیش از ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به صورت ماهرانه داخل کپسول‌های سی ان جی جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش راهبرد معاصر فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی در دستور کار پلیس راه آهن است از کشف بیش از ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.
 بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حشمت اله ملکی در خصوص جزئیات مربوط به کشف مواد مخدر اظهار داشت: کارکنان پلیس راه آهن جنوب شرق با تشدید اقدامات کنترلی حین بازرسی خودرو‌های ارسالی از مبدا زاهدان تهران به یک دستگاه خودرو وانت حامل مخزن‌های سوخت سی ان جی مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و بازدید کامل خودروی مذکور و با عبور مخزن‌های سوخت از دستگاه ایکس ری مشاهده کردند داخل مخزن‌ها شی مشکوک وجود دارد.

سردار ملکی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، خودرو به همراه متهم به مقر انتظامی دلالت سپس مخزن‌های سی ان جی برش داده شدند که تعداد ۴۶ عدد بطری یک لیتری به وزن بیش از ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به صورت ماهرانه داخل کپسول‌های سی ان جی جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور تصریح کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه و خودروی توقیفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شد.

سردار ملکی با توصیه به مسافرانی که قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه آهن است لذا مسافران از جابه جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند، پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیاء ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی خواهد کرد./میزان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: