صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۷۰۳۲

بازداشت شش سرکرده داعش در عراق

وبسایت خبرگزاری عراق (واع) گزارش داد سرکردگان گروهک‌های تروریستی داعش براساس اطلاعات دقیق و با تلاش مشترک، دستگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز(دوشنبه) از دستگیری شش سرکرده داعش خبر داده و اعلام کرد شش سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در جریان همکاری امنیتی سرویس مبارزه با تروریسم و سرویس های امنیت اقلیم کردستان دستگیر شدند.

وبسایت خبرگزاری عراق (واع) نیز گزارش داد سرکردگان گروهک‌های تروریستی داعش براساس اطلاعات دقیق و با تلاش مشترک، دستگیر شدند که عبارتند از: ۱- تروریست ملقب به ابو محمد، مسئول پرونده کشته شدگان و دستگیرشدگان در بخش دجله که در استان (صلاح الدین- الشرقاط) دستگیر شد.

۲- تروریست (م. ع.) که در راس فهرست تحت تعقیب سرویس‌های امنیتی عراق قرار داشت و جایگاه بسیار مهمی در گروه‌های داعشی دارد. عملیات دستگیری وی با هماهنگی واحد مبارزه با تروریسم در اربیل صورت گرفت.

۳- تروریست ملقب به ابو آیه معاون امیر نظامی منطقه الفلاحات - فلوجه. این عملیات نیز با هماهنگی نیرو‌های ضد تروریستی در اربیل اجرا شد.

۴- تروریست ملقب به ابوامجد مسئول هسته‌های موسوم به بخش زوبع - ولایت جنوب، که با هماهنگی نیرو‌های آسایش در استان سلیمانیه دستگیر شد.

۵- تروریست ملقب به ابوفهد از عناصری که در حملات به نیرو‌های امنیتی و شهروندان در شمال بابل مشارکت داشت و با همکاری آسایش سلیمانیه دستگیر شد.

۶- تروریست (ر. ر) که در اردوگاه‌های معروف به ولایت فلوجه کار می‌کرد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: