صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 18
کد خبر: ۱۳۸۸۹۰

قلع و قمع ۶۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب تهران

به گفته جانشین رییس پلیس تهران بزرگ۶۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی شهرستان ری تخریب شدند.

به گزارش راهبرد معاصر سردار حمید هداوند درباره جزییات تخریب ۶۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب تهران گفت:  با توجه به حفظ اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ری به اجرا درآمد که در این راستا ماموران پلیس هماهنگی‌های قضایی را انجام داده و با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی ۶۲ سوله و باغ ویلای غیرمجاز را در این شهرستان شناسایی کردند. 

وی ادامه داد:در این این عملیات ۶۲ مورد دیوارکشی، بنا و محوطه‌سازی در مجموع به متراژ ۸۰هزار متر مربع به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال که در اراضی کشاورزی بخش روستای «گلجصار» شهرستان ری ساخته شده بود، رهاسازی شد. 

به گفته جانشین رییس پلیس تهران بزرگ در این رابطه ۶۲ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی شدند.

هداوند با بیان اینکه حفظ و حراست از بافت‌های کشاورزی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم که هرگونه اخبار در خصوص ساخت‌ و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء‌استفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند./ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: