صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 17
کد خبر: ۱۵۴۸۵۶

تلاش رسانه‌ای آژانس یهود برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی عربی

آژانس بین‌المللی یهود اعلام کرد، تل‌آویو برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی عربی و منطقه خلیج فارس با رسانه‌های اماراتی قرارداد همکاری امضا کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر، آژانس بین المللی یهود در گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد، مشروح برخی از قرادادهای امضا شده بین رژیم صهیونیستی و و دولت امارات متحده عربی را افشا کرد.

در این گزارش که چند رسانه عراقی آن را منتشر کردند، تاکید شده است، قرار دادی بین خبرگزاری رسمی امارات با موسسه اسرائیل تاپز بریس سرویس به امضا رسانده است که در چارچوب آن دو طرف در رابطه با همکاری رسانه‌ای و فرهنگی با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و مقرر شد، خبرگزاری امارات بخشی به زبان عبری را هم در شبکه اینترنت راه اندازی کند.

به گفته گزارش آژانس یهود، حملات اسرائیل علیه غزه و نیز فعالیت‌های ارتش اسرائیل همواره تاثیر گسترده خود را بر جوامع عربی از جمله جوامع کشورهای امضا کننده توافق ابراهیم دارد، از اینرو این‌‌ ایده به ذهن خطور کرد که امارات متحده عربی با میزبانی از تحلیل‌گران سیاسی و روزنامه نگاران (رژیم) اسرائیل و نیز اقدام متقابل رسانه‌های اسرائیلی، نوعی تعادل در روند پوشش اقدامات (جنایاتکارانه) ارتش اسرائیل ایجاد شود./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: