صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 09
کد خبر: ۱۸۳۳۰۲

سوریه: محکومیت کافی نیست، باید به اسرائیل پاسخ دهیم

وزارت امور خارجه سوریه امروز (سه‌شنبه، ۹می) تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را که منجر به شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی شد، شدیداً محکوم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر طبق گزارش خبرگزاری «سانا»، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دمشق حمایت خود از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها را تایید کرده و تاکید دارد که چنین رفتار جنایتکارانه‌ای نه تنها باعث افزایش پایبندی فلسطینی‌ها بر این موضع می‌شود، بلکه عزم و ثبات قدم آن‌ها را برای تداوم مبارزه تا رسیدن به حقوق کامل افزایش می‌دهد.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه دمشق با تاکید بر اینکه «بیانیه‌ها و محکوم کردن‌ها دیگر کافی نیست»، تصریح شده است: آنچه اکنون لازم است، اتخاذ تدابیر واقعی برای پایان دادن به این کشتارهای اسرائیلی علیه مردم فلسطین و دادن پاسخ به مقامات اسرائیلی است که سعی در سرپوش گذاشتن روی بحران‌های داخلی خود را دارند.

بامداد امروز، منابع خبری فلسطینی با گزارش حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات اشغالگران قرار گرفت. ساعاتی بعد، به شهادت رسیدن چند فرمانده سرایا القدس، شاخصه نظامی جهاد و برخی اعضای خانواده‌های آن‌ها تایید شد.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت امروز ارتش رژیم صهیونیستی در حملات هوایی به نوارغزه بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد: اتاق مشترک، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار می‌داند؛ اشغالگران و رهبران آنان که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای پرداخت بهای آن آماده کنند./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: