صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 21
کد خبر: ۱۸۵۳۰۸

صنعا:امروز آخرین فرصت برای صلح است

«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع و «محمد عبد الکریم الغماری» رئیس ستاد ارتش یمن در بیانیه‌ای سی و سومین سالروز ملی وحدت یمن را به رهبر انقلاب و ملت این کشور تبریک گفته و اعلام کردند که وحدت یمن و تمامیت ارضی آن خط قرمز صنعا است و فرصت کنونی صلح آخرین فرصت برای دشمنان به شمار می رود.

به گزارش راهبرد معاصر از شبکه المسیره، در این بیانیه آمده است: ما تحرکات و مداخلات آمریکایی‌ها و صهیونیست ها در منطقه را زیر نظر داریم؛ چراکه هدف آنها مانع تراشی در مسیر تلاش‌های صلح و منحرف کردن مسیر آن برای بازگشت به جنگ است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: وحدت یمن یک دستاورد تاریخی است که تحت تاثیر برخی از پروژه‌های کوچک و توطئه‌ها قرار نمی‌گیرد و وحدت یمن و تمامیت ارضی آن خط قرمز صنعا است.

وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش یمن همچنین تاکید کردند: دشمنان به دنبال فروپاشی وحدت ملی، جلوگیری از پیش بردن پرونده انسانی و ادامه محاصره ظالمانه کشور و مردم ما هستند.

در این بیانیه همچنین خاطرنشان شده است: وحدت میهن ما و تمامیت ارضی آن خط قرمز ماست و ما به همان اندازه که آماده صلح هستیم، آماده جنگ نیز هستیم. فرصت فعلی صلح آخرین فرصت برای دشمنان است چراکه پس از آن این نیروهای مسلح ما خواهند بود که حرف آخر را خواهند زد.

سران نظامی یمن همچنین افزودند: ما بار دیگر بر موضع حمایتی خود از همه مسائل مهم و در راس آنها مسئله فلسطین تاکید می‌کنیم که امروزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در معرض فجیع‌ترین انواع جرم و جنایات قرار می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: ما همچنین بر آمادگی نیروهای مسلح برای اتخاذ همه گزینه‌ها برای دفاع از کشور ، وحدت، حاکمیت و تمام دستاوردهای آن تأکید می‌کنیم./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: