صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۳۴
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 19
کد خبر: ۲۰۴۷۵۵

بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با یک تیم بسیار بزرگ

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: قرار است با یک تیم بسیار بزرگ بازی دوستانه داشته باشیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر در خصوص استقبال ایرانی‌ها از باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو اظهار کرد: دیروز شاهد یک سری مسائل بودیم. دیروز یک پیام به همه ما داده شد که قدرت نرم خیلی بهتر از این است که آدم از دیوار بالا برود. فوتبال یک دیپلماسی بسیار قوی است و ما اگر فوتبال را فرصت بدانیم نه تهدید، خیلی میتوانیم در مسائل داخلی خیلی از مشکلات و دغدغه‌های جامعه را برطرف کنیم. انشاالله به سمتی برویم که همه آرامش داشته باشند و از زندگی در ایران لذت ببرند و فوتبال وسیله‌ای باشد برای آرامش مردم.

وی در مورد حذف تیم امید از انتخابی المپیک بیان کرد: این موضوع باید سر یک فرصت و کلی‌تر از اول مسائل را بگویم و به مردم توضیح بدهم. به نوعی رضا عنایتی هر چه در توان داشت ارائه داد اما بدشانسی‌های زیادی داشت. باید آسیب‌شناسی کنند که چرا نامه را کامل نخواندند. از همان روز اول با مسوولان که نشستیم، باید بررسی شود تا آخر.

قلعه نویی در خصوص بازی کردن علیرضا بیرانوند در بازی برابر النصر گفت: یک روز مجتبی جباری می خواست عمل کند و زنگ زد گفت دکتر گفته یک عمل هست که زودتر برسد اما شاید بعدا آسیب بیشتری ببیند. من گفتم عملی کند که به سلامتی او آسیب نرسد. باید بپرسم که بین کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی تعامل هست یا نه. خود بیرانوند بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند شرایط خودش چیست. او هم به نوعی خواسته برای تیمش ایثار کند.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه این تیم اظهار کرد: شاید دو هفته قبل از جام ملت‌های آسیا یک بازی خوب با یک تیم بسیار بزرگ انجام بدهیم. البته آن بازی احتمالا بدون لژیونرهاست اما بازی بسیار بزرگی است. احتمالا این دیدار در خارج برگزار شود. بیستم هم بدون تماشاچی پشت درهای بسته یک بازی داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رضا اسدی به دلیل مسائل انضباطی در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت، گفت: اسدی جزو با اخلاق‌ترین بازیکنان ماست و از نظر فنی هم حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌ایم./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما