صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 31
کد خبر: ۲۱۱۳۱۸

افزایش شهدای فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای تجاوز نیرو‌های اشغالگر صهیونیست به کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۱۲۳ نفر افزایش یافته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛  وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: محمد عبدالقادر خراز نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که بر اثر شلیک نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس زخمی شده بود به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین نیز از زخمی شدن ۹ فلسطینی بر اثر شلیک مستقیم نیرو‌های اشغالگر در طوباس در شمال کرانه باختری رود اردن خبر داد و تأکید کرد حال دو تن از زخمی ها، وخیم است.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، نیرو‌های رژیم صهیونیستی به طور مداوم به کرانه باختری رود اردن نیز حمله کرده و شمار زیادی از فلسطینی‌ها را شهید، زخمی و دستگیر کرده اند.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبر‌ها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می‌باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه‌های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند. /روسیا الیوم

نظر شما