صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۳۹
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 04
کد خبر: ۲۲۱۹۳۱

دستور تخلیه یک شهرک صهیونیست‌نشین از ترس حمله حزب‌الله

مقامات صهیونیست از بیم حمله حزب الله و در واکنش به ترور شهید «صالح العاروری»، از ساکنان شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونا» خواستند که این مکان را تخلیه کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از فلسطین الیوم، «آویخای اشتیرن» شهردار شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونا» در شمال فلسطین اشغالی از ساکنان این شهرک خواست که سریع این شهرک را از بیم واکنش حزب الله به ترور نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، تخلیه کنند.

از سوی دیگر، یک مسئول آمریکایی اعلام کرد که تل آویو، صالح العاروری را در ضاحیه بیروت در شامگاه سه شنبه، ترور کرده است.

همزمان خبرنگار النشره گزارش داد که پس از درگیری و تبادل آتش سنگین شب گذشته میان حزب الله و نظامیان صهیونیست، در حال حاضر آرامش شکننده ای در مناطق مرزی جنوب لبنان با شمال فلسطین اشغالی حکمفرماست.

این رسانه لبنانی از پرواز هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع متوسط بر فراز حاصبیا و مزارع شبعا تا بقاع غربی و اقلیم التفاح و جبل صافی خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

«صالح العاروری» نائب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید./ایرنا

نظر شما