صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 18
کد خبر: ۳۱۲۱۳

سردار سلیمانی: در اغتشاشات اخیر، سازماندهی ها از سوی دشمنان صورت گرفت

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به نقش پر رنگ بسیجیان در حل چالش های جامعه از قبیل سیل و زلزله، به تحولات پس از افزایش قیمت بنزین اشاره کرده و گفت: در ماجرای سوخت، سازماندهی ها از سوی دشمنان صورت گرفت اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود فتنه دشمن را از بین برد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قریب به یک ماه از وقوع اغتشاشات پراکنده در سطح کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین و موج سواری رسانه های بیگانه و عوامل آنها بر اعتراض های مردمی می گذرد. در خلال هفته های سپری شده، شماری از مقامات نظامی و امنیتی به تحلیل رویدادهای صورت گرفته و نقش بیگانگان در سازماندهی آن پرداخته اند.

 

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که امروز و در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی واحد های مسکونی مناطق سیل زده گنبد کاووس حضور بهم رسانیده بود اظهار داشت: ملت بزرگ ایران یکی از ابعاد بزرگ قدرت خود را در مواجهه با این حادثه نشان داد.

 

وی با بیان این که قدرت فرهنگی می تواند ملت را در زمان بروز حادثه در کنار هم قرار دهد، افزود: دین مبین اسلام و پیامبر بزرگ ما پرچم لا اله الا الله را در دنیا برافراشت تا عدالت، صلح و سعادت در دنیا حاکم شود.

 

سلیمانی با اشاره به این که  مسلمانان توانستند بزرگترین تمدن تاریخ بشریت را تشکیل دهند، ادامه داد: تا زمانی که مسلمانان در زیر این بیرق هستند در مسیر تمدن سازی قرار دارند.

 

وی گفت: دشمنان چاره را بر این دیدند تا بین مسلمین جدایی بیندازند و استعمار سرآغاز تاریخ خود را در درون چنین تحولی جست و جو می کند.

 

سلیمانی بیان کرد: این رخدادها مسائل دردناکی است اما انقلاب اسلامی آمد تا بار دیگر بیرق اسلام را برافراشته و دوباره اسلام ناب را به مسیر اصلی خود برگرداند.

 

وی اضافه کرد: آن چیزی که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید دارند یعنی خلق تمدن نوین اسلامی براساس همین نگاه انقلاب اسلامی است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهارکرد: ما معتقدیم یکی از موانع بزرگ تمدن سازی وجود رژیم غاصب صهیونیستی بوده که صلح و سعادت آزادی در جهان اسلام گرفته است.

 

سلیمانی گفت: خصومت و دشمنی که استکبار با جهان اسلام دارد را صهیونیست ها شعله ور می کنند.

 

وی اضافه کرد: در ماجرای سوخت سازماندهی ها از سوی دشمنان صورت گرفت اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود فتنه دشمن را از بین برد.

 

سلیمانی بیان کرد: امروز وحشیانه ترین و ظالمانه ترین تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران به کار برده اند اما منطق ملت ایران و بسیج تبدیل تهدید به فرصت است.

 

وی متذکر شد: از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود چون در هیچ یک از صفحات تاریخ ندیده ایم بیگانگان علیه ما اقدامی نکنند.

 

سلیمانی گفت: ملت ایران هفت برابر بیشتر از استاندارد جهانی از ذخایر الهی برخوردار است و این یک فرصت برای ما است.

 

وی افزود: بسیج در راستای خدمت رسانی در کنار ملت ایران خواهد بود و همانگونه که در سیل کنار مردم بودیم اعلام می کنیم فرزندان بسیجی ملت ایران در این شبکه بزرگ مردمی با رویکرد محرومیت زدایی و اشتغال زایی در خدمت مردم است.

 

سلیمانی تصریح کرد: با وجود انگیزه های الهی و اعتقادی و با نیروهای انقلابی تلاش می کنیم تروریسم اقتصادی دشمن که به منظور سنگ اندازی در تحقق تمدن سازی نوین اسلامی است را با شکست مواجه کنیم.

 

وی گفت: ما نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان یک تسهیل گر در خدمت مردم هستیم تا با اعتلای بسیج پیش برویم.

 

سلیمانی بیان کرد: ۵۰۰ گردان امداد و نجات در سطح کشور سازماندهی شدند تا علاوه بر گشایش تولید و اشتغال در خدمت مردم باشیم.

 

وی گفت: در سال ۹۸ در سطح کشور پروژه های انبوهی را به بهره برداری رساندیم که با کمک و حضور خود مردم به سرمنزل رسیده است.

 

سلیمانی اظهارامیدواری کرد که ان شا الله ما به زودی شاهد اقتصادی رونق یافته و بدون اتکا به نفت خواهیم بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: