صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 25
کد خبر: ۳۸۹۶۱

هیلاری کلینتون، ترامپ را مسخره کرد

وزیر خارجه اسبق آمریکا با کنایه زدن به رئیس‌جمهور این کشور، به مردم توصیه کرد به اظهارات «مردی که مستقیماً به یک خورشیدگرفتگی نگاه می‌کند» توجه نکنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق و نامزد سابق ریاست‌جمهوری در آمریکا روز سه شنبه درباره اظهارنظرهای ترامپ در رابطه با ویروس کرونا و راهکارهای مقابله با آن واکنش نشان داد، وی ضمن انتشار پیامی در حساب توئیتر خود نوشت: «لطفا از مردی که مستقیماً به یک خورشیدگرفتگی نگاه می‌کند، توصیه‌های پزشکی دریافت نکنید».

 

کلینتون مخالفت‌های خود را با سیاست‌های اتخاذ شده در کاخ سفید ابراز داشته و همچنین راهکارهایی نیز پیشنهاد داده و از کاخ سفید خواسته تا فورا این توصیه‌ها را عملی کند. وی طی توئیت‌های متعددی از دولت فدرال خواسته تا اقداماتی مانند قرنطینه‌ عمومی و مرخصی با حقوق را اجرا کند.

 

انتقادات متعددی طی روزهای اخیر متوجه ترامپ شده، کارشناسان آمریکایی معتقدند که وی نتوانسته به طور مناسب با شیوع ویروس کرونا مقابله کند و سیاست‌های وی تاثیر در توقف شیوع کرونا نداشته است.

 

سازمان جهانی بهداشت چندی پیش اعلام کرد که گسترش سریع ویروس کرونا در آمریکا طی روزهای آتی می‌تواند این کشور را به کانون اصلی شیوع این بیماری در جهان تبدیل کند. دونالد ترامپ دیروز هم گفته بود که کارگران باید هرچه سریعتر به کار بازگردند و اینکه سالانه ده‌ها هزار نفر در پی آنفولانزا و سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند ولی کشور تعطیل نمی‌شود!

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: