صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 18
کد خبر: ۵۱۱۳۵

واکنش تهیه کننده «منهای نفت» به حواشی اخیر

احسان شادمانی تهیه کننده به دانشجو گفت: مصاحبه ای که در روز گذشته دربرنامه «منهای نفت» پخش شد بیش از یک سال و نیم گذشته ضبط شده و در زمان ضبط مصاحبه حواشی برای مصاحبه شونده مطرح نبوده است.

به گزارش راهبرد معاصر، یکی از بخش‌های برنامه تلویزیونی منهای نفت شبکه سه در روز گذشته با حواشی در فضای مجازی همراه بود.

 

پخش آیتم گفتگو با کارآفرین این برنامه با فردی به نام مرتضوی که در حوزه صنایع دستی و صادرات فعالیت میکند با واکنش هایی مواجه شد.


بر اساس اخبار فضای مجازی شرکت نامبرده دارای مجوز نبوده و در حوزه مارکتینگ فعالیت های خاصی را داشته است.


احسان شادمانی تهیه کننده این برنامه اظهار داشت: از زمان تولید تا پخش یک مجموعه، مدت زمانی طول می کشد که گاهی به دلیل فشردگی برنامه ها در شبکه سه پخش برنامه ها در نوبت قرار می گیرد. .


وی افزود : مصاحبه ای که در روز گذشته دربرنامه منهای نفت پخش شد بیش از یک سال و نیم گذشته ضبط شده و در زمان ضبط مصاحبه حواشی برای مصاحبه شونده مطرح نبوده است و طبعا در صورت هرگونه اطلاع از حواشی و‌ روند قضایی طی شده در رابطه با فرد مورد نظر از پخش برنامه جلوگیری بعمل می‌آمد.


تهیه کننده منهای نفت گفت: هدف ما ترویج تولید و نشان دادن تولیدکنندگان زحمت کش در کشور است و یکی از آفات تولید در کشور فساد است و هدف ما تامین منافع کشور است و طبعا مورد رخ داده ناشی از شرایطی بود که عنوان شد.


شایان ذکر است فصل دوم مستند تلویزیونی منهای نفت از بیست تیرماه هر روز از ساعت 17:30 به روی آنتن شبکه سه می رود و در هر قسمت به معرفی یکی از صنایع غیر نفتی می پردازد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: