صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۳۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 18
کد خبر: ۸۱۲۸۴

آغاز تحویل واحد‌های مسکن ملی از اردیبهشت

وزیر راه و شهرسازی از آغاز تحویل واحد‌های مسکن ملی از اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: هیچ شرکت حمل ونقلی حق سوار کردن مسافر اضافه را ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از تحول واحد‌های مسکن ملی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

او با بیان اینکه ما باید در سال ۱۴۰۰به گونه‌ای حرکت می‌کنیم که از اردیبهشت ماه پروژه‌های طرح ملی مسکن به ترتیبی که شروع شده به بهره برداری برسانیم، افزود: در اجرای این طرح‌ها مردم خود بیشتر تلاش کرده‌اند و با تکمیل آورده‌های خود می‌توانند واحدیشان را در برخی از استان‌ها و مناطق تحویل بگیرند و سختی‌های که بسیاری از متقاضیان در بحث مسکن کشیده‌اند را کاهش دهیم.

اسلامی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری ۵۰ درصد در ناوگان حمب ونقل عمومی هیچ تغییری نکرده است، گفت: امسال اعلام کرده‌ایم مشکلی وجود ندارد که در ناوگان اتوبوسرانی مادر کودک و یا پدر کودک در کنار هم بنشینند.

او تاکید کرد: اگر خانواده فرزند و مادر و پدر در کنار هم بنشینند در بخش هوایی و ریلی مشکلی وجود ندارد و مانعی در این بخش دیده نمی‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسلامی همچنین درباره آخرین وضعیت راه‌ها هم گفت: افزایش تردد با تمهیداتی که وضعیت راه‌ها در ایام نوروز از ۲۰ اسفند در سازمان راهداری کلید خورده و به صورت مرتب و شبانه روزی وضعیت راه‌ها پایش می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هیچ شرکت حمل ونقل و یا راننده‌ای حق ندارد یک مسافر اضافه‌ در بین راه و یا در پایانه‌ها سوار کنند و در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد می‌شود و یا مجوز آن‌ها لغو خواهد شد.

تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: