صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۵۲
  • چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 10 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 16
کد خبر: ۸۷۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

خبر خوش نوبخت برای فرهنگیان

خبر خوش نوبخت برای فرهنگیان از تخصیص بودجه 600 میلیارد تومانی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان حکایت دارد.
به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به چرایی تأمین نشدن بودجه برای پرداخت مطالبات فرهنگیان، گفت: تخصیص آموزش و پرورش در سال ۹۷ بیش از ۱۰۰ درصد بود ولی به دلیل آنکه آموزش و پرورش نهایتاً نتوانست با وجود اینکه ۱۰۷ درصد از تخصیص‌ها را دریافت کرده، مطالبات فرهنگیان را بپردازد، سازمان برنامه و بودجه بلافاصله پس از تعطیلات نوروز و در هفته گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان دستور تخصیص بودجه صادر کرد تا وزارت آموزش و پرورش بتواند چنین مواردی را پرداخت کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: این بودجه برای جبران آن موارد تخصیص پیدا کرده است و ربطی به بودجه ۹۸ آموزش و پرورش ندارد.

وزیر آموزش و پرورش در نیمه اسفند ماه سال ۹۷ وعده داده بود که تا پایان سال بخشی از مطالبات فرهنگیان پرداخت خواهد شد ولی تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است و علت این امر تأمین نشدن اعتبارات لازم عنوان شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
این خبر خوش ه یا مسخره کردن معلمان
یاد
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
باسلام آقایان سایت خبری راهبرد چرا اخبار کذب از این نوبخت کذاب را انعکاس میدهید که شده سوهان روح وجسم فرهنگیان ،کدام اختصاص کدام پول؟ کوکجاست چرا به دست ماها نمیرسد؟ عنوانش را هم میگذارید خبر خوش ،حرف های این جناب زهر وخنجر است برای ما ،شمادیه ماهارا اذیت نکنید
فرهنگی
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
سلام کی پول به حساب ما واریز می شود؟؟