صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۲۵
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 06
کد خبر: ۹۰۷۹۲

آخرین آمار کرونا در ایران/ تزریق دوز اول واکسن به 4 میلیون نفر

گزارش های روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که بیش از ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار نفر تاکنون موفق شده اند دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش راهبرد معاصر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای جدیدترین آمار ابتلا و فوت ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تاکنون ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۷۸۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۶۱۹ هزار و ۷۹۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۵۷۹ دُز رسید.
 
براساس این گزارش، از دیروز تا امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۷ نفر از آنها بستری شدند.
 
بنابر اعلام این‌ مرکز، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۶۶ هزار و ۳۶۳ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۶۳ نفر رسید.
 
گفتنی است، خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۵۵۲ هزار و ۴۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و سه هزار و ۷۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
 
همچنین، تاکنون ۲۰ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند./وبدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: