فراخوان گروه مقاومت فلسطینی برای مقابله با شهرک‌نشین‌های صهیونیست-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فراخوان گروه مقاومت فلسطینی برای مقابله با شهرک‌نشین‌های صهیونیست

گروه مقاومت «عرین الاسود» ضمن اعلام آماده‌باش، از تمامی شهروندان فلسطین خواست به هر طریقی با شهرک‌نشینان صهیونیست مقابله کنند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 03
کد خبر: ۱۶۱۹۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) با انتشار بیانیه‌ای از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در منطقه راس العین در نابلس خبر داد. 

 

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، در این بیانیه از شهروندان فلسطینی خواسته شده تا بیرون رفته و تعدی‌های آن‌ها را پاسخ دهند و با بستن جاده‌ها، درگیری، مشغول کردن آن‌ها و با هر چیزی که می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند. 

 

بر اساس این بیانیه، عملیات پاسخ در بیش از یک جبهه صبح روز جمعه در جریان یورش نظامیان اشغالگر به منطقه راس العین در نابلس صورت گرفت و نظامیان اشغالگر در این عملیات هدف تیراندازی رزمندگان عرین الاسود قرار گرفتند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده