جلیلی: غربی ها جنایتکارترین افراد را سمبل دموکراسی معرفی کردند-راهبرد معاصر

جلیلی: غربی ها جنایتکارترین افراد را سمبل دموکراسی معرفی کردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشورهای غربی جنایتکاران ترین افراد که رژیم صهیونیستی است را به عنوان سمبل دموکراسی معرفی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 05
کد خبر: ۲۱۲۰۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که امروز برگزار شد، گفت:

در یک ماه اخیر بعد از طوفان الاقصی سلسه جلساتی را در دانشگاه های مختلف برگزار کردیم و در هر دانشگاه بخشی از تحلیل این موضوع را پرداخته ایم.

وی افزود: روایت فلسطین را در جلسات قبل بررسی کردیم و از چند جهت هم قابل روایت کردن است، یکی از زاویه روایت صهیونیست ها، دومی زاویه نگاه فلسطینی ها و دیگری افرادی که نگاه تماشاگرانه داشتند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: طوفان الاقصی از زاویه های مختلف مثل نظامی، راهبردی و بین المللی قابل تحلیل است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از لحاظ نظامی اهمیتش این بود که رویکرد رژیم صهیونیستی یک سیاست هجومی بوده و بر اساس ساختار هجومی عمل می کنند و بقیه باید در مقام دفاع باشند، در حالی که در عملیات طوفان الاقصی در حالت دفاعی عمل کردند.

وی افزود: افرادی که در سال گذشته برای حادثه ای در ایران ادعای حمایت از زنان داشتند و شعار زن زندگی آزادی می دادند، در برابر کشتار زنان و کودکان بی گناه سکوت می کنند.

جلیلی تاکید کرد: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر نه تنها از فوت زنان در فلسطین ناراحت نشدند بلکه از کشتار سنگین انسان ها ابراز رضایت دارند و اعلام همراهی می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چند قدرت برای رسیدن به اهدافشان نظمی قرار داده اند و مدعی امنیت جهان هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی همه مناسبات آن ها را بر هم زد. بدترین فشارها را آوردند و ادعای فشار حداکثری کردند بعد خودشان به این نتیجه رسیدند که شکست افتضاحی خوردیم.

جلیلی عنوان کرد: همین رژیم صهیونیستی که هر وقت اراده می کرد سرزمین ها را به خودش اضافه می کرد شکست سنگینی خورد.

وی ادامه داد: کشورهای غریی جنایتکاران ترین افراد که رژیم صهیونیستی است را به عنوان سمبل دموکراسی معرفی کردند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: عظمت طوفان الاقصی در فتوحات نرم است که افکار عمومی را نسبت به فلسطین تغییر داد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: به اسم امنیت جهان، بدترین کارها را می کنند و باید این موضوع را تبیین کرد که امنیت جهان اتفاقا بدون این کشورها محقق می شود و جهان همراه با صلح و امنیت خواهد بود.

جلیلی افزود: هنرمندان باید ابتکار عمل را به دست بگیرند و روایت نادرست آن ها از نظم جهانی را تغییر دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در یک بزنگاه تاریخی طوفان الاقصی فقط سیلی به صورت آن ها نزد بلکه تحولات منطقه را تغییر داد و این را باید درک کرد و تحلیل درست از آن داشته باشیم.

وی افزود: همین ها که مدعی دموکراسی هستند نمونه درخشان دموکراسی را رژیم صهیونیستی معرفی می کنند.

جلیلی تاکید کرد: طوفان الاقصی فقط یک عملیات ساده نظامی نبود بلکه نظم جهانی را بر هم زد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز غربی ها و رژیم صهیونیستی فقط با حماس روبرو نیستند بلکه با یک جبهه متحد و قوی که مقاومت است روبرو هستند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده