پیش بینی بورس سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳-راهبرد معاصر

پیش بینی بورس سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

بورس تهران پس از تعطیلی روز دوشنبه به دلیل جان‌ باختن رئیس‌جمهوری و همراهان او در سانحه سقوط بالگرد، به استقبال خردادماه خواهد رفت. یک منبع آگاه در سازمان بورس به تجارت‌نیوز اعلام کرده است، به احتمال فراوان بازگشایی معاملات روز سه‌ شنبه با محدودیت دامنه نوسان همراه خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۱۷۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ بورس تهران در روز پایانی اردیبهشت‌ماه، به دلیل جان باختن رئیس‌جمهوری و همراهان او در سانحه سقوط بالگرد تعطیل بود. یک منبع آگاه در سازمان بورس به تجارت‌نیوز اعلام کرده است معاملات تالار شیشه‌ای، با محدودیت دامنه نوسان تابلو، روز سه‌ شنبه یکم خردادماه بازگشایی خواهد شد. 

 
همان‌طور که در گزارش پیشین یاد شد، با توجه به زنجیره اتفاقات بازار سرمایه در دومین روز معاملاتی هفته، می‌توان احتمال داد جو معاملات، پس از فروکش هیجانات، رو به تعادل بگذارد.

 
از سوی دیگر با توجه به افت سنگین نماگرهای تالار شیشه‌ای و ارزندگی قیمت‌ها، در صورتی که ارزش معاملات به شکل ملموسی افزایش پیدا کند، ورود پول در 30 دقیقه پایانی معاملات دور از انتظار نیست. با این حال، معاملات تالار شیشه‌ای تا پایان هفته تحت تاثیر اخبار سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهوری نیز قرار خواهد گرفت./تجارت نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده