وعده ترامپ برای سرکوب حامیان فلسطین در صورت پیروزی در انتخابات-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

وعده ترامپ برای سرکوب حامیان فلسطین در صورت پیروزی در انتخابات

نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا وعده داده است در صورت پیروزی مجدد در این انتخابات به سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین بپردازد و هر دانشجوی خارجی که در آنها شرکت می‌کند را از کشور بیرون بیاندازد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ برخی حامیان کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کردند که وی در تاریخ ۱۴ مه در دیدار با آنها گفته است: یکی از کار‌هایی که انجام می‌دهم این است که هر دانشجویی که اعتراض بکند را از کشور بیرون خواهم انداخت. ما دانشجویان خارجی زیادی داریم. آنها به محض اینکه این را بشنوند، رفتارشان درست خواهد شد.

ترامپ در ادامه با تشکر از اقدامات پلیس نیویورک عنوان کرد که امیدوار است که نیرو‌های انتظامی در سایر شهر‌های آمریکا نیز همانند پلیس نیویورک رفتار کنند.

شمار زیادی از معترضان حامی فلسطین با برگزاری تجمعات در دانشگاه‌های آمریکا خواستار توقف حمایت‌های مالی، نظامی و دیپلماتیک آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند. این دانشجویان همچنین از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا کمپین نظامی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار