ممنوعیت انعقاد هرگونه قرارداد «سرویس مدرسه» بین مدارس و پیمانکاران-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

ممنوعیت انعقاد هرگونه قرارداد «سرویس مدرسه» بین مدارس و پیمانکاران

سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هرگونه دخالت مدیران مدارس یا سایر مسؤولین و عوامل مدرسه یا ادارات آموزش و پرورش در حوزه حمل و نقل خارج از موارد تعیین شده در آیین‌نامه و انعقاد هرگونه قرارداد بین مدارس و مجموعه‌های تابعه با پیمانکاران ممنوع شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۸۲

به گزارش راهبرد معاصر، عاطفه سادات مدبرنژاد  سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امور مربوط به حمل و نقل دانش‌آموزان در سال تحصیلی 1404-1403 مطابق با آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزان مصوب هیأت وزیران در شهریور ماه 1402 خواهد بود.

 

وی افزود: برابر با ماده 24 آیین‌نامه مذکور هرگونه دخالت مدیران مدارس یا سایر مسؤولین و عوامل مدرسه یا ادارات آموزش و پرورش در حوزه حمل و نقل خارج از موارد تعیین شده در آیین‌نامه و انعقاد هرگونه قرارداد بین مدارس و مجموعه های تابعه با پیمانکاران ممنوع شده است.

 

مدبرنژاد ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان مرجع صدور مجوز فعالیت، اموری چون صدور گواهی صلاحیت برای متقاضیان حمل و نقل دانش‌آموزی، اخذ مصوبه بهای خدمات حمل و نقل از شورای شهر و روستا، بررسی عملکرد پیمانکاران، برآورد ناوگان مورد نیاز، بررسی قراردادها، رسیدگی به گزارش تخلفات رانندگان و پیمانکاران و ... را بر عهده دارند.وی اضافه کرد: برابر با ماده 25 آیین‌نامه نظارت عالیه بر خدمات ارائه شده در حمل و نقل دانش آموزی در شهرستان‌ها بر عهده شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و در مرکز استان بر عهده شورای هماهنگی ترافیک استان است که در جلسات مربوط به سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان نمایندگان آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان نیز حضور خواهند داشت.


مدبرنژاد افزود: بر اساس ماده ۲۷ آیین‌نامه و همچنین اعلام دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، اولیای دانش‌آموزانی که می خواهند از خدمات سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی استفاده کنند باید درخواست خود را تا اول تیر در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی(سپند) که توسط اتحادیه‌های تابعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور به آدرس https://irtusepand.ir طراحی و فعالیت می‌کند، ثبت کنند.

 

وی تصریح کرد: آیین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزان و همچنین آدرس سامانه مذکور به همه استان‌ها ابلاغ شده است و مدیران مدارس موظفند آدرس سامانه را جهت ثبت درخواست به اطلاع اولیای مدرسه خود برسانند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده