حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک-راهبرد معاصر

حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک

رژیم صهیونیستی شنبه شب تأیید کرد که یک هدف را در بعلبک لبنان هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این نقطه در ۸۰ کیلومتری مرز با اسرائیل و در پاسخ به سرنگونی پهپاد این رژیم هدف قرار گرفته شده است.

حزب الله لبنان امروز شنبه یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پدافند حزب الله امروز شنبه یک پهپاد ارتش این رژیم را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سرنگونی این پهپاد با یک موشک زمین به هوا اذعان کرد. این پهپاد که از نوع "هرمس ۹۰۰" است، از پیشرفته‌ترین و بزرگترین پهپاد‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ارزش ۱۰ میلیون دلار است. حزب الله از آغاز جنگ تاکنون چهار پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده است.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان از صبح امروز شنبه در ادامه پاسخ به تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه، دست کم سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی و مواضع آن در شمال فلسطین اشغالی را با موشک و پهپاد‌های نفوذی هدف قرار داده و به این رژیم خسارت و تلفات وارد کردند.

انهدام مقر فرماندهی "تیپ شرقی ۷۶۹ "در پادگان "جیبور" ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی از جمله این اهداف رزمندگان حزب الله بود.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده