آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۷۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده‌های بیلقان، حدفاصل سد بالایی سیاه بیشه تا سیاه بیشه و حدفاصل انارک تا مکارود هستیم. همچنین در آزادراه تهران – شمال در محدوده‌های تونل ۱۷ و ۱۸، ابتدا و انتهای تونل البرز نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی همچنین از ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – رودهن در محدوده‌های پل بزرگراه شهید بابایی و جاجرود خبر داد و گفت: در آزادراه تهران – پردیس در محدوده ابتدای آزادراه، مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در حدفاصل مسکن مهر گیلاوند تا دماوند و محدوده پل دلیچایی و مسیر جنوب به شمال محور هراز در حدفاصل پلور تا آب اسک و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج در محدوده حسین آباد پرحجم گزارش شده است، گفت: در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محمد شهر تا گلشهر و محدوده‌های گلدشت و مهرگان ترافیک نیمه سنگین است. در برخی از مقاطع محور تهران – شهریار نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

شیرانی وضعیت ترافیکی در آزادراه تهران – قم حدفاصل پل شهید کاظمی تا کریم آباد و پل بهشت زهرا تا عوارضی تهران را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: در محور تهران – ورامین و بالعکس در محدوده قلعه نو، آزادراه تهران – ساوه حدفاصل پل آزادگان تا نسیم شهر و محور تهران – شریف آباد حدفاصل فرون آباد تا خاتون آباد نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفـت: در مقاطعی از محور‌های چالوس و فیروزکوه مه گرفتگی گزارش شده است. در این شرایط لازم است رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کرده و حتما چراغ‌های مه‌شکن خودروی خودر را روشن کنند. در دیگر محور‌ها موردی از مداخلات جوی نداشتیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده