جهانگیر: ۹۳۵ شهید حمله اخیر شناسایی شدند/ ۳۸ کودک و ۱۰۲ زن در میان شهدا مراقب افراد کلاهبردار به روش دریافت پیش پرداخت برای خرید و یا سرمایه گذاری باشید دمای هوای خوزستان بالای ۵۰ درجه می‌رود طرح ترافیک در پایتخت از امروز اجرا شد آغاز رگبار و کاهش دما در ۹ استان از روز پنجشنبه هفته آینده درباره زمان برگزاری کنکور تصمیم‌گیری می‌شود دستگیری عامل موساد در مترو تهران هشدار باران‌های شدید موسمی به ۶ استان / شهروندان در خطر سیل و صاعقه و باد شدید طرح ترافیک در پایتخت از فردا اجرا می‌شود تامین اجتماعی: آگهی‌های خرید سابقه بیمه‌ای کلاهبرداری است تمدید مهلت ثبت‌نام فرهنگیان در سامانه نقل و انتقال + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش آمار رسمی شهدای حمله اسرائیل به زندان اوین اعلام شد + جزئیات ۳ روز رگبار باران و رعد و برق در نوار شمالی و ۲ استان دیگر / خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور اورژانس تهران نیرو جذب می‌کند + شرایط پنجمین امدادگر هلال احمر به شهادت رسید

نقض مجدد حریم خصوصی کاربران توییتر

خبرگزاری اسپوتنیک می‎گوید که توییتر، شماره تلفن و آدرس ایمیل تعدادی از کاربران خود را در دسترس بازاریاب‌ها قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 09
کد خبر: ۲۴۴۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اطلاعات کاربران توییتر در دسترس بازاریاب‌ها قرار گرفتبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مقام‎های توییتر می‌گویند: این موضوع که اطلاعات شخصی کاربران در دسترس دیگران قرار گرفته یک «اشتباه» بوده است.

 

 مقام‎های این شبکه اجتماعی به دلیل دسترسی بازاریاب‌ها به شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران، عذرخواهی کرده‎اند.

 

مقام‎های توییتر اذعان کرده‎اند "ما اخیرا متوجه شدیم زمانی که شما یک ایمیل و یا شماره تلفن را برای اهداف امنیتی (احراز هویت ۲ عاملی) تهیه می‌کنید، این اطلاعات ممکن است به طور ناخواسته به خصوص در سیستم تبلیغاتی مخاطبان و شرکای ما برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد."

 

توییتر می‌گوید که در روز ۱۷ سپتامبر این نقص را برطرف کرده، اما در این باره که این نقص چه تعدادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده سخنی به میان نیاورده است.

 

این نخستین بار نیست که شبکه‌های اجتماعی اینگونه اشتباهات را مرتکب شده و اطلاعات خصوصی کاربران را در اختیار طرف سوم قرار می‌دهند.

 

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که در بسیاری از موارد، حریم خصوصی کاربران از سوی اَبَرشرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نقض می‌شود.

منبع: میزان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار