اعلام آخرین وضعیت افزایش حقوق فرهنگیان و معلمان در سال جدید  ساداتی‌نژاد و فاطمی‌امین به زندان محکوم شدند/ قوه قضاییه: احکام پرونده چای دبش قطعی است+ فیلم حکم پرونده دبش صادر شد/ متهم ردیف اول در ۶ عنوان اتهامی محکوم شد آلودگی به تهران بر می‌گردد؛ بارش باران و برف از چهارشنبه شب افزایش «سن» ورود به دانشگاه‌های تربیت معلم تا حداکثر ۲۷ یا ۳۰ سال بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور شناسایی ۴۵۸ نقطه حادثه‌خیز در تهران فعالیت مدارس و ادارات دولتی مازندران فردا دوشنبه از ۹ صبح آغاز می‌شود بازداشت ۹ مأمور خاطی در پرونده جان باختن کودک ایرانشهری مدارس مشهد غیر حضوری شد هشدار پلیس فتا: برای دریافت کالا برگ نیازی به کلیک بر روی هیچ لینکی نیست دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در کرمانشاه پیامک‌های جعلی سود سهام عدالت از ترفند‌های کلاهبرداری است کشف نوع جدیدی از سلول‌های چربی و نقش آنها در بیماری‌های متابولیک اسکایپ تعطیل می‌شود؟

نقض مجدد حریم خصوصی کاربران توییتر

خبرگزاری اسپوتنیک می‎گوید که توییتر، شماره تلفن و آدرس ایمیل تعدادی از کاربران خود را در دسترس بازاریاب‌ها قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 09
کد خبر: ۲۴۴۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اطلاعات کاربران توییتر در دسترس بازاریاب‌ها قرار گرفتبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مقام‎های توییتر می‌گویند: این موضوع که اطلاعات شخصی کاربران در دسترس دیگران قرار گرفته یک «اشتباه» بوده است.

 

 مقام‎های این شبکه اجتماعی به دلیل دسترسی بازاریاب‌ها به شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران، عذرخواهی کرده‎اند.

 

مقام‎های توییتر اذعان کرده‎اند "ما اخیرا متوجه شدیم زمانی که شما یک ایمیل و یا شماره تلفن را برای اهداف امنیتی (احراز هویت ۲ عاملی) تهیه می‌کنید، این اطلاعات ممکن است به طور ناخواسته به خصوص در سیستم تبلیغاتی مخاطبان و شرکای ما برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد."

 

توییتر می‌گوید که در روز ۱۷ سپتامبر این نقص را برطرف کرده، اما در این باره که این نقص چه تعدادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده سخنی به میان نیاورده است.

 

این نخستین بار نیست که شبکه‌های اجتماعی اینگونه اشتباهات را مرتکب شده و اطلاعات خصوصی کاربران را در اختیار طرف سوم قرار می‌دهند.

 

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که در بسیاری از موارد، حریم خصوصی کاربران از سوی اَبَرشرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نقض می‌شود.

منبع: میزان

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده