هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است رونمایی از رقیب مدرن و پرادعای آیفون ۱۷ پرو مکس / شیائومی ۱۷ پرو مکس به بازار آمد؟   خواهر‌خواندگی بندرعباس و مومباسا در کنیا

نقض مجدد حریم خصوصی کاربران توییتر

خبرگزاری اسپوتنیک می‎گوید که توییتر، شماره تلفن و آدرس ایمیل تعدادی از کاربران خود را در دسترس بازاریاب‌ها قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 09
کد خبر: ۲۴۴۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اطلاعات کاربران توییتر در دسترس بازاریاب‌ها قرار گرفتبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مقام‎های توییتر می‌گویند: این موضوع که اطلاعات شخصی کاربران در دسترس دیگران قرار گرفته یک «اشتباه» بوده است.

 

 مقام‎های این شبکه اجتماعی به دلیل دسترسی بازاریاب‌ها به شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران، عذرخواهی کرده‎اند.

 

مقام‎های توییتر اذعان کرده‎اند "ما اخیرا متوجه شدیم زمانی که شما یک ایمیل و یا شماره تلفن را برای اهداف امنیتی (احراز هویت ۲ عاملی) تهیه می‌کنید، این اطلاعات ممکن است به طور ناخواسته به خصوص در سیستم تبلیغاتی مخاطبان و شرکای ما برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد."

 

توییتر می‌گوید که در روز ۱۷ سپتامبر این نقص را برطرف کرده، اما در این باره که این نقص چه تعدادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده سخنی به میان نیاورده است.

 

این نخستین بار نیست که شبکه‌های اجتماعی اینگونه اشتباهات را مرتکب شده و اطلاعات خصوصی کاربران را در اختیار طرف سوم قرار می‌دهند.

 

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که در بسیاری از موارد، حریم خصوصی کاربران از سوی اَبَرشرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نقض می‌شود.

منبع: میزان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار