تواضع، خصلت مهم نامزد ورود به پاستور-راهبرد معاصر
حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است
موسی غضنفرآبادی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با «راهبرد معاصر» مطرح کرد:

تواضع، خصلت مهم نامزد ورود به پاستور

موسی غضنفرآبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به فردی رأی داد که بارزترین ویژگی اخلاقی اش، تواضع باشد، گفت: رئیس جمهوری متواضع می‌تواند مانع از تخریب‌های هدفمندی شود که از ناحیه دشمنان داخلی و خارجی به نظام وارد می‌شود.
موسی غضنفرآبادی؛ نماینده مجلس
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۴۵۶۶۶

تواضع، خصلت مهم نامزد ورود به پاستور

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مغتنم کشورمان به اعتراف نزدیکان و اصحاب خرد، فردی خاضع و بسیار متواضع بود. هر زمان ملاقاتی داشت، خودش بی صبرانه منتظر دیدار بود که این را می توان در خاطره سفرش به مسکو و سپس تعجیل در سفر استانی به البرز پس از ورود به کشور دریافت.


بی تردید چنین روحیه ای در کمتر رئیس جمهوری دیده می‌شود. حال مردم با ذهنی پر از خاطرات شیرینی از شخصیت متواضع رئیس جمهور مردمی و انقلابی و شهیدشان کارنامه و برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را مرور می کنند تا بتوانند شخصیتی همچون شهید آیت الله رئیسی را با ویژگی هایی همچون تواضع، انقلابی بودن و خستگی ناپذیر بدن انتخاب کنند.

شهید آیت الله رئیسی در سه سالی که رئیس دولت بود، با کار و حضور در صحنه ها توانست بخش قابل توجهی از تخریب ها و هجمه ها علیه جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد


موسی غضنفرآبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره مهم ترین شاخص ها و ویژگی های رئیس جمهور منتخب مردم که باید در نامزدهای انتخاباتی تبلور داشته باشد، به «راهبرد معاصر» گفت: باید از شهید آیت الله رئیسی، رئیس دولت سیزدهم یاد کنیم که به خواست خداوند متعال در راه خدمتگزاری به مردم به فیض شهادت نائل آمدند. به دلیل اینکه داغ چنین شخصیت تراز انقلاب اسلامی در قامت رئیس جمهور همچنان تازه است، کار انتخاب رئیس جمهوری چنین کارآمد به مراتب سخت می نماید.

 


وی افزود: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی الگوهای مدیریتی و شاخصه های رفتاری بسیار خوبی را به یادگار گذاشتند که راه را برای انتخاب اصلح ساده تر می کند. ، بنابراین باید به دنبال رئیس جمهوری بود که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و آن را تکمیل کند.


وی با تأکید بر اینکه رئیس دولت چهاردهم باید ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید و دارنده همان ویژگی های مدیریتی باشد، عنوان کرد: به دلیل اینکه شهید رئیسی در تراز انقلاب اسلامی بود، تعریف جدیدی از خدمتگزاری ارائه کرد. تعریف ارائه شده از سوی شهید رئیسی در مقام و جایگاه رئیس جمهور به حدی قابل توجه است که دیگر به جز آن شاخص ها نمی توان به سراغ ویژگی های دیگری رفت؛ بنابراین ویژگی های مدیریتی وی باید مانند آینه پیش چشمان مردم باشد تا رئیس جمهوری خادم و خاضع نسبت به ملت انتخاب کنند.


غصنفرآبادی با بیان اینکه مهم ترین شاخصه رئیس جمهور آینده کار اجرایی است، گفت: رئیس جمهور منتخب باید علاوه بر شناخت کامل معضلات و مشکلات کشور، با مردم وقت گذرانده باشد و میان مردم شبیه به یکی از اعضای خانواده که دلسوز است، رفتار کند.

بسیاری از مسئولان شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می کنند، ولی شهید آیت الله رئیسی این موضوع را در عمل به منصه ظهور رساند


وی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب باید دانا و اهل مشورت باشد. مردم باید به فردی رأی دهند که بارزترین خصیصه اخلاقی اش، تواضع باشد. اگر چنین فردی به وسیله مردم به پاستور برود، می تواند مانع تخریب های هدفمندی شود که از ناحیه دشمنان داخلی و خارجی به نظام وارد می شود.

 


غضنفرآبادی افزود: شهید آیت الله رئیسی در سه سالی که رئیس دولت بود، با کار و حضور در صحنه ها توانست بخش قابل توجهی از تخریب ها و هجمه ها علیه جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، لذا مردم باید به این ویژگی ها توجه کنند.


رئیس سابق دادگاه های انقلاب تهران یادآور شد: با وجود اینکه دشمنان تریبون های متعددی در خارج از کشور در اختیار دارند و دائم مسئولان کشور را به اتهامات واهی متهم می کنند، شاهد بودیم رئیس جمهور مردمی توانست اعتماد مردم را به مسئولان احیا کند که حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت گواهی بر این مدعاست.


وی گفت: مردم باید به رئیس جمهوری مانند شهید رئیسی رأی دهند که پست ریاست جمهوری را نه برای مقام و ایجاد اشتغال برای دوست و آشنا، بلکه تنها برای خدمت به مردم قبول کرد و به همین نیت وارد صحنه رقابت ریاست جمهوری شد تا با عملکردی صحیح حیثیت خدشه وارد شده به مسئولان که نتیجه عملکرد ضعیف دولت گذشته بود، احیا کند.


غضنفرآبادی گفت: بسیاری از مسئولان شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می کنند، ولی شهید آیت الله رئیسی این موضوع را در عمل به منصه ظهور رساند و مردم خدمت خالصانه اش را باور کردند. شهید آیت الله رئیسی توانست تخریب های دشمنان علیه روحانیت را خنثی کند. وی الگوی خوبی برای انتخاب رئیس جمهور است، الگوی کار برای خدا و مردم که در شکل و شمایل شهید رئیسی ظهور و بروز یافت.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده