ارتش یمن ناو هواپیمابر آمریکا را هدف قرار داد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

ارتش یمن ناو هواپیمابر آمریکا را هدف قرار داد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز (شنبه) از هدف قرار دادن ناو هواپیمابر «آیزنهاور» آمریکا و یک کشتی دیگر در دریای سرخ و دریای مکران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۲۴۶۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز گفت که در یک عملیات بی‌سابقه کشتی «Transworld navigator» را در دریای مکران هدف قرار داده‌اند.

وی افزود که این کشتی با چندین موشک بالستیک و به صورت دقیق هدف قرار گرفت. علاوه بر آن یگان موشکی یمن با چندین موشک بالستیک و بالدار ناو هواپیمابر «آیزنهاور» آمریکا را هدف قرار داد.

سرتیپ سریع گفت: اهداف مورد نظر در این دو عملیات نظامی به صورت مستقیم و دقیق هدف قرار گرفتند و به یاری خداوند اجرای عملیات‌های نظامی برای پشتیبانی و حمایت از ملت فلسطین تا توقف تجاوزات و رفع محاصره نوار غزه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین تأکید کرد: در پاسخ به تجاوزات علیه کشورمان، هرگز در هدف قرار دادن شناور‌های جنگی متخاصم خارجی در دو دریای سرخ و مکران تردید نخواهیم کرد. / المیادین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار