شلیک ۲۲۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان به اهداف نظامی اسرائیل-راهبرد معاصر
شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت می‌کند وزیر خارجه ایران وارد لبنان شد واکنش تهران به اتهام استفاده ایران از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات آمریکا

شلیک ۲۲۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان به اهداف نظامی اسرائیل

الجزیره به نقل از یک منبع در حزب الله از شلیک بیش از ۲۰۰ موشک و ۲۰ پهپاد از جنوب لبنان به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۲۴۸۲۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بیش از 100 موشک از جنوب لبنان به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در دقایق اخیر شلیک شده است.

 

این رسانه ها گزارش دادند که پس از آنکه حزب الله، دهها موشک و چندین پهپاد به سمت شمال(فلسطین اشغالی) شلیک کرد، آژیر خطر به مدت 40 دقیقه در مناطق صهیونیست نشین به صدا درآمده است.

 

این رسانه ها حجم حملات موشکی حزب الله به مناطق نظامی در شمال فلسطین اشغالی را سنگین توصیف کرده اند.

 

الجزیره به نقل از یک منبع در حزب الله گزارش داد: بیش از 200 موشک از انواع مختلف به اهداف اسرائیلی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان  اشغالی سوریه شلیک شد.

 

این رسانه افزود که حزب  الله بیش از 20 پهپاد نیز به  اهداف مختلف اسرائیل در منطقه اشغالی الجلیل شلیک کرده است.

 

این رسانه به نقل از منبع حزب الله ادامه داد این حملات در راستای تکمیل عملیات پاسخ به ترور محمد نعمه ناصر از فرماندهان نظامی حزب  الله صورت گرفته است.

 

رزمندگان حزب  الله همچنین موضع نظامیان صهیونیست در شهرک کفربلوم را با راکت کاتیوشا هدف قرار دادند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار