کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی در پوشش سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال-راهبرد معاصر

کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی در پوشش سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کلاهبرداری یک هزار میلیاردی تحت عنوان سرمایه گذاری ارز دیجیتالی از مردم خواست که فریب وعده‌های تجارت با سود‌های نامتعارف را نخورند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد شریفی گفت: به دنبال وصول چندین فقره پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا قرار گرفت و در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان در ابتدا به تعداد قابل توجهی از افراد، سود‌های نامتعارف پرداخت کرده و پس از جلب اعتماد عمومی، از ۵۰ نفر مبلغ یک هزار میلیارد ریال دریافت و متواری شده‌اند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم اصلی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد. او در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیارد ریالی با این ترفند اعتراف کرده و پس از صدور قرار قانونی بازداشت موقت تحویل زندان شد.

وی با اشاره به توجه شهروندان به این نوع از تجارت به ویژه در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: وعده‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری با سود کلان و نامتعارف از جمله شیوه‌های افراد سودجو و کلاهبردار است و از این رو مردم نباید فریب چنین مواردی را بخورند، همچنین از عموم مردم می‌خواهم که در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده