پیدا شدن تخم طلا در اعماق آب‌های آلاسکا + عکس-راهبرد معاصر

پیدا شدن تخم طلا در اعماق آب‌های آلاسکا + عکس

محققانی که در حال کاوش آب‌های آلاسکا بودند با شی‌ء عجیبی و ناشناخته‌ای برخورد کردند که هیچ‌گونه توضیحی برای آن وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ محققان که با زیردریایی در نزدیکی سواحل آلاسکا مشغول کاوش بودند؛ در عمقی که نور معمولاً به‌راحتی نفوذ نمی‌کند؛ گوی طلایی عجیبی را مشاهده کردند. این گوی که حدود ۱۰ سانتی‌متر عرض داشت، به صخره چسبیده بود. در ابتدا محققان نمی‌دانستند که باید واکنشی به این کشف عجیب نشان دهند.

در این‌که گوی جسم عجیب‌وغریبی است، هیچ شکی نیست؛ اما نکته‌ای که واقع عجیب است این است که گوی بخشی از شی‌ء دیگر نیست؛ چراکه اگر این‌چنین بود قطعاً تعداد دیگری از آن در اطراف دیده می‌شد.

این مشاهده یکی از غیرمعمول‌ترین مشاهده‌های اخیر است؛ بااین‌حال محققان بر این باورند که احتمالاً این شی‌ء، تخمی است که چیزی از آن بیرون آمده است.

کری هاول اکولوژیست اعماق دریا از دانشگاه پلیموث بر این باور است که گوی طلایی به دلیل بافت گوشتی و آناتومی غیرواضح و همچنین سوراخی که بسیار شبیه به تخمی است که چیزی از آن بیرون آمده است. بااین‌حال او می‌گوید این تخم، شبیه هیچ‌کدام از تخم‌هایی که تابه‌حال دیده‌ام نیست.

اگر این شی‌ء واقع یک تخم باشد، بسیار جالب است که بدانیم تخم چه حیوانی است که تا این حد بزرگ است؛ چراکه تخم یک ماهی کوچک نیست و این موضوع نیز قابل‌توجه است. / همشهری

پیدا شدن تخم طلا در اعماق آب‌های آلاسکا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار