۱۸ جان‌باخته و ۴ نابینا آخرین آمار مسمومیت الکلی در مازندران-راهبرد معاصر
سرپرست موقت تیم ملی مشخص شد | تمرین ملی پوشان در دو مکان یوهان نیسکنز درگذشت حادثه برای واگن‌های معدن طزر جان یک کارگر را گرفت برخورد تانکر سوخت‌رسان و تریلی در قزوین یک فوتی و ۵ مصدوم برجای گذاشت بایدن: به حق موجودیت اسرائیل متعهدیم اظهارات سخنگوی رژیم صهیونیستی درباره ادعای ترور هاشم صفی الدین حمله موشکی به قلب تل آویو و فرودگاه بن گوریون بیانیه مهم وزارت امور خارجه به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی + جزئیات بیرانوند به چه کسی در پرسپولیس رشوه میلیاردی داد؟ + عکس وزیر خارجه پیشین بریتانیا: واکنش اسرائیل به ایران «اجتناب‌ناپذیر» است ۱۸ جان‌باخته و ۴ نابینا آخرین آمار مسمومیت الکلی در مازندران هشدار زرد هواشناسی در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور دادستانی تهران علیه زینب موسوی و پدرام سلطانی اعلام جرم کرد برنامه ایران برای پرتاب ۵ تن محموله فضایی به مدار LEO + توضیحات سخنگوی فضایی وزارت دفاع الحوثی: به‌زودی با موشک‌های فراصوت به دشمن حمله می‌کنیم

۱۸ جان‌باخته و ۴ نابینا آخرین آمار مسمومیت الکلی در مازندران

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران از اضافه شدن تعداد افرادی که براثر مصرف الکل تقلبی مسموم شدند خبر داد و گفت: تعداد این افراد تاکنون به ۲۸۴ نفر رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۲۵۹۵۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران از اضافه شدن تعداد افرادی که براثر مصرف الکل تقلبی مسموم شدند خبر داد و گفت: تعداد این افراد تاکنون به ۲۸۴ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در این مدت متاسفانه ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند، ۴ نفر بدلیل آسیب به چشم نابینا شدند و ۸۱ نفر از افراد مسموم شده دیالیز شدند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: طی ۱۰ روز اخیر متاسفانه ۱۸ نفر بدلیل عوارض ناشی از مصرف الکل جان خود را از دست دادند و چهار نفر نیز بدلیل آسیب به چشم نابینا شدند.

رسول ظفرمند، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران از اضافه شدن تعداد افرادی که براثر مصرف الکل تقلبی مسموم شدند خبر داد و گفت: تعداد این افراد تاکنون به ۲۸۴ نفر رسیده است.

ظفرمند افزود: از این تعداد تاکنون ۲۰۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شدند و ۸۳ بیمار همچنان بدلیل عوارض ناشی از مصرف مواد بستری هستند.

وی ادامه داد: در این مدت متاسفانه ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند، ۴ نفر بدلیل آسیب به چشم نابینا شدند و ۸۱ نفر از افراد مسموم شده دیالیز شدند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد بیماران بدحال بستری در بخش‌های ویژه ICU را ۱۶ نفر اعلام کرد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار