صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 24
کد خبر: ۱۵۵۸۹۰

قرار خدمت شهرداری؛ زاکانی امروز در منطقه ۹

سخنگوی شهرداری تهران جزئیات دوازدهمین قرار خدمت شهردار پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره جزئیات دوازدهمین قرارخدمت شهردار تهران، اظهار کرد: پس از چند هفته وقفه در برگزاری برنامه‌ قرار خدمت شهردار تهران، مجددا این قرارهای خدمت از سرگرفته شده و امروز شهردار پایتخت به منطقه 9 تهران خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی بازدیدهای مختلفی با حضور شهردار تهران در دوازدهمین قرار خدمت آماده شده است، گفت: در ابتدا قرار است شهردار تهران در مقبره الشهدا بوستان کوکب واقع در منطقه 9 حاضر و دیداری با خانواده شهید ابراهیمی داشته باشند.

محمدخانی ادامه داد: بعد از دیدار با خانواده شهید، شهردار تهران با حضور در ساختمان شهرداری منطقه 9، با کارکنان شهرداری تهران دراین منطقه دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد و سپس به همراه معان امور مناطق شهرداری و شهردار منطقه، از سطح منطقه 9 بازدید می‌کنند.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در دوازدهمین قرار خدمت معاون‌های شهردار تهران بازدیدی از سطح منطقه خواهند داشت، اضافه کرد: هچنین جلسه معاونت‌ها با حضور روسای ادارات معاونت برگزار می‌شود و ضمن ارائه گزارش عملکرد، به ارائه چالش‌ها، راهکارها و درخواست‌ها می‌پردازند.

وی بیان کرد: در ادامه این بازدید از منطقه 9، شهردار تهران با معتمدین منطقه یعنی بزرگان محلات، دانشگاهیان، کارآفرینان و ... دیداری خواهند داشت که در این جلسه، معاون امور مناطق شهرداری، معاون فرهنگی_اجتماعی شهرداری، مشاور شهردار تهران و شهردار منطقه 9 آقای زاکانی را همراهی می‌کنند.

محمدخانی با اشاره به اینکه شهردار تهران امروز از ساعت 16 تا 17:30 در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 9 ملاقات مردمی خواهند داشت، گفت: مردم این منطقه می‌توانند با حضور در ساختمان شهرداری، مطالبات و خواسته‌هایشان را با شهردار تهران در میان گذارند.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در پایان شهردار تهران جلسه شورای معاونین را در دفتر شهردار منطقه 9 برگزار خواهند کرد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: