صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 06
کد خبر: ۱۵۷۸۳۸

املاک میلیاردی و مازاد آموزش و پرورش در صف «فروش»

وزیر آموزش و پرورش بیان اینکه ساماندهی املاک مازاد در حال انجام و معاونت حقوقی در تلاش است تا بتوانیم تهاترهایی داشته باشیم عنوان کرد: املاک مازاد شناسایی شده اند. باید بتوانیم ۱۰ هزار میلیارد تومان املاک مازاد را به فروش برسانیم تا بتوانیم به تعهدات خیرین برسیم. تعهدات بسیاری نسبت به خیرین داریم.

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به ویژه سه شهید دانش‌آموز این حادثه، اظهار کرد: هم بنده و هم آقای رخشانی مهر از شهرهای دور و مرزی آمدیم. من از مرز جنگی آمدم و تا سال ۶۷ چیزی از ایلام نمانده بود و هر هواپیمایی بمب اضافه می‌آورد روی این شهر می‌ریخت. اینکه فردی از دور دست بیاید و در مسئولیتی قرار بگیرد از توفیقاتی است که فراهم شده، اگر قدر بدانیم.

وی افزود: آقای خانمحمدی هم خدماتی در مناطق مستعد ولی نیازمند کمک ارائه داده و در آنجا حضور داشته است.

وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از جامعه خیرین و مدیران کل نوسازی مدارس گفت: امید است محکم بایستیم و این بار را برداریم. مدارس ما مبتنی بر زیست بوم مان ساخته نمی‌شوند. باید به معماری بومی و زیست بوم مختص هر منطقه ای در ساخت مدارس توجه کرد.

وی افزود: از خیرین می‌خواهم خودشان بیایند مدارس را اداره کنند. خیرین بهتر از ما می‌توانند اداره کنند زیرا مدرسه را هم به بهترین وجه می سازند. شما خیرین پیشنهاد بدهید ما برای اجرایش کمک می‌کنیم. شعار دولت هم مردمی سازی است و چه بهتر که مدارس خیری در این ردیف قرار بگیرند.

نوری با بیان اینکه ساماندهی املاک مازاد در حال انجام و معاونت حقوقی در تلاش است تا بتوانیم تهاترهایی داشته باشیم عنوان کرد: املاک مازاد شناسایی شده اند. باید بتوانیم ۱۰ هزار میلیارد تومان املاک مازاد را به فروش برسانیم تا بتوانیم به تعهدات خیرین برسیم. تعهدات بسیاری نسبت به خیرین داریم./ فارس

نظر شما