صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۳۱
  • دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Monday 08 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 01
کد خبر: ۱۸۲۰۶۲

ادامه رسوایی‌های ساختار حاکم بر رژیم صهیونیستی

در ادامه رسوایی‌های ساختار حاکم بر رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت ۱۸ مسئولی عالی‌رتبه به اتهام فساد اقتصاد و پولشویی خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر روزنامه یدیعوت احارانوت در خبری در این زمینه نوشت: پلیس امروز دوشنبه 18 مسئول عالی‌رتبه را به اتهام دریافت رشوه، کلاهبرداری، خیانت در امانت، پولشویی و فرار مالیاتی دستگیر کرد و تحت بازجویی قرار داد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، این فساد اقتصادی در شمال فلسطین اشغالی و در میان شماری از رؤسای شوراها و مسئولین شهری رخ داده است.

یدیعوت احارانوت هویت افراد دستگیر شده را اعلام نکرد اما خبر داد، مسئله مربوط به پرداخت رشوه از سوی یکی از پیمانکاران شهرداری به مسئولین شوراهای شهری است که مدارک آن در بازرسی از منازل افراد دستگیر شده کشف شده است.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به دلیل اتهامات مشابهی (دریافت رشوه و خیانت در امانت) سه پرونده مفتوح در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی داشته و اکثر کارشناسان تاکید می‌کنند دلیل پافشاری وی برای تغییرات قضایی فراهم کردن زمینه فرار خود و مسئولین سیاسی از بازخواست و محاکمه است./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: