صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 23
کد خبر: ۴۳۶۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

تعیین تکلیف حقوق معلمان حق التدریس در ایام کرونا

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با تصویب هیات وزیران رتبه بندی معلمان ⁩ترمیم شد، زمان اعمال آن را از اول فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر،مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق التدریس معلمانی که در تعطیلات کرونایی مدارس به صورت مجازی فعالیت می‌کردند توضیح داد.

 

یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق التدریس معلمانی که در تعطیلات کرونایی مدارس به صورت مجازی فعالیت می‌کردند، عنوان کرد: همه معلمانی که تدریس مجازی داشتند، حق‌التدریس خود را دریافت می‌کنند که شامل ساعات حق‌التدریس نیروهای رسمی و حق‌التدریس آزاد می‌شود.

برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
کی پس؟ چند ماه گذشت سال تحصیلی جدید داره شروع میشه ارزش این چندرغازی که میخواین با منت بدین روز به روز داره کمتر میشه روزی که ما یه شیفت از استراحتمون میزدیم و می رفتیم سر کلاس دلار ۱۳ تومن بود الان شده ۲۴تومن با این پول چیکار کنیم الان؟ مسئولین بی کفایت
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تاکی می خواهی حق وحقوق حق التدریسیها راراضایع کنید از خدابترسید چون این قانونهاراخودتان وضع کردید ایاخودتان که همچون حقوق هایی رابرای حق التدریسیها تعیین کرده اید باهم چون حقوقی می توانید زندگیتان رابگدرانید واقعاخداوندشرمش می ایدد چراکه به قول خودتان معلمی شغل انبیاست
محسن
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
این پرداخت چه زمانی یه سرانجام می رسد. مانند سنوات قبل فروردین 1400