سرقت میلیاردی رمز ارز عروس خانواده توسط برادر شوهر-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

سرقت میلیاردی رمز ارز عروس خانواده توسط برادر شوهر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف سرقت میلیاردی ارز‌های دیجیتال یکی از شهروندان کرمانشاهی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 18
کد خبر: ۱۱۴۰۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از مراجعه یک خانم به پلیس فتا مبنی بر سرقت ارز‌های دیجیتال از کیف پول الکترونی اش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا بر اظهارات شاکی ارزش ارز مسروقه وی ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده و رمز و پسورد کیف پول خود را نیز در اختیار هیچ‌کسی قرار نداده است.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با دریافت این گزارش تحقیقات تخصصی خود را آغاز و توانستند با انجام کار‌های اطلاعاتی متهم پرونده که برادر همسر فرد شاکی بود را شناسایی و دستگیر کنند.


وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با سوء‌استفاده از اعتماد همسر برادرش به گوشی وی دسترسی و با کسب اطلاعات کیف پول الکترونیکی وی، مبلغ ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال ارز دیجیتال را سرقت کرده است.

وی در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و خبر داد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار