وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز 26 دی-راهبرد معاصر

وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز 26 دی

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۱ هزار واحدی روبرو شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 16
کد خبر: ۱۱۷۹۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 4میلیارد و 194میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 476میلیارد تومان در بیش از 309هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 11 هزار و 682واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 310هزار و 888واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پردیس، ملی صنایع مس ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پارس، پالایش نفت تبریز و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 392میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و 926میلیارد تومان در 154هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 117واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 871واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، فرابورس ایران و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های توسعه سامانه نرم افزاری نگین، بیمه سامان و قاسم ایران بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده