هوای تهران چهار درجه سرد می‌شود احتمال تعطیلی پاساژ علاءالدین کاهش بیش از ۹۵ درصدی بارش‌ها در ۲۰ استان مدارس و ادارات تهران فردا چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۴ تعطیل است؟ ضریب بومی‌گزینی در آزمون‌های استخدامی ۴۰ درصد افزایش یافت قوانین مرخصی معلمان و کارمندان دولت جزئیات جذب ٩٠ هزار نیروی فرهنگیان برای آموزش و پرورش خبر خوش برای آموزش و پرورشی‌ها: افزایش سن داوطلبان فرهنگیان تا ۳۰ سال و تعدیل مصوبه تاثیر معدل در کنکور به‌زودی ابلاغ می‌شود ماجرای پیدا شدن پیکر ۷۴ نفر در سد کرج چه بود؟ خبر مهم نماینده مجلس درباره قانون جدید مهریه؛ مجازات برای این مردان که طلاق می‌خواهند ارتقای رتبه معلمان مدارس محروم، روستایی و استثنایی از مهر امسال پای دادستانی به کلیپ غیراخلاقی بازیکن ملوان کشیده شد/ تشکیل پرونده قضایی چین ویزای جدیدی برای جذب نخبگان فناوری جهان معرفی کرد نارضایتی وزیر آموزش و پرورش از وضعیت سرانه آموزشی در این استان مشخصات دوربین گلکسی S26 و S26 پلاس سامسونگ + ظرفیت باتری جزییات تعطیلی مدارس استان تهران فردا سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۴

تازه‌ترین اخبار درباره استخدام در آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، مقرر شد سالیانه ۲۵ هزار نفر دانشجو معلم به‌عنوان ورودی جدید در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل شوند که برای امسال در حال برنامه‌ریزی است. همچنین در کنار ورودی‌های دانشگاه، استخدامی‌های جدیدی برای ورود به آموزش‌وپرورش خواهیم داشت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 02
کد خبر: ۱۳۱۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، احمد محمودزاده اظهارکرد: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش از ۲۳ هدف عملیاتی، ۴ هدف عملیاتی و از ۱۳۱ راهکار، ۲۵ راهکار به‌صورت مستقیم با موضوع جایگاه، ساماندهی، منزلت و معیشت معلم مرتبط است.از سال ۱۳۹۰ که این سند جامع تصویب‌شده است، مسئولین در خصوص اجرایی کردن سند تحول بنیادین کارنامه و حضور خوبی نداشته‌اند که جای گله‌مندی دارد.

وی با اشاره به نگاه مثبت وزیر آموزش‌وپرورش و دولت مردمی به موضوع رتبه‌بندی معلمان، افزود: همه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت مصمم هستند، رتبه‌بندی معلمان که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است را اجرایی کنند.

محمودزاده گفت: تعیین ملاک‌های ارزیابی در طرح نظام رتبه‌بندی باید طوری برنامه‌ریزی شود که روند علمی و تربیتی معلمان تقویت شود و در تقویت انگیزه و ارتقاء شغلی آن‌ها تاثیرگذار باشد. درصورتی‌که این جهت‌گیری در رتبه‌بندی انجام شود، اثرش را در کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی خواهیم دید.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: نظام برنامه‌ریزی و پشتیبانی آموزش‌وپرورش، باید برای حضور ثمربخش معلم در کلاس درس طراحی داشته باشد و از این منظر می‌توان گفت؛ آینده کشور در لحظه‌های حضور معلم در کلاس درس مهندسی و طراحی می‌شود.

محمودزاده افزود: آموزش‌وپرورش به‌ واسطه نقش گسترده‌ای که دارد، هرگونه تغییر در آن، جامعه را نیز به‌ سرعت تحت تأثیر قرار می‌دهد، لذا بدون معلمان آگاه و شایسته از عهده این نقش مهم برنمی‌آید.

وی در پایان با اشاره به جذب معلمان جدید در آموزش‌وپرورش گفت: در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، مقرر شد سالیانه ۲۵ هزار نفر دانشجو معلم به‌عنوان ورودی جدید در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل شوند که برای امسال در حال برنامه‌ریزی است. همچنین در کنار ورودی‌های دانشگاه، استخدامی‌های جدیدی برای ورود به آموزش‌وپرورش خواهیم داشت./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار