چند نمونه از مغایرت های آیین نامه با قانون رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

چند نمونه از مغایرت های آیین نامه با قانون رتبه بندی معلمان

چند نمونه از مغایرت های آیین نامه با قانون رتبه بندی معلمان را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۶ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 17
کد خبر: ۱۴۲۸۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر در قانون آمده است که تمام معلمان از روز اول خدمت مشمول رتبه بندی معلمان شوند و این اتفاق باید بیفتد.

بازنشسته های ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به بعد مشمول رتبه بندی هستند و شرط دو سال خدمت برای این گروه غیر قانونی است و قصدشان این است که بازنشسته ها بی خیال رتبه بندی شوند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
0
0
سلام
کشتید ما را با این رتبه بندی نخواستیم و شأن معلم را پایین اوردیدو همه جا جار زدید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
0
0
سلام حمایت دولت و مجلس از رتبه بندی تقریبا شبیه حمایت بعضی دولت ها از حقوق بشر شده!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
ای وای از دست شماها آبرویی اعتباری برای معلم نگذاشتید ، بگذارید بیچاره ها یک عمری دارند مجانی کار میکنند و چیزی هم نمیگویند چرا شماها به جان هم افتاده اید مگر این کشور قانونی به جز رتبه بندی نداره که همه افتادید به جان معلم و هی تخریبش میکنید رهایش کنید معلم بیچاره را ، او که چیزی نمی خواهد فقط دست از سر ش بردارید.
تحلیل های برگزیده