روسیه: ادعا‌ها علیه ایران دروغ شاخدار است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روسیه: ادعا‌ها علیه ایران دروغ شاخدار است

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در گفت‌وگویی، ادعای رسانه‌ها و دولت‌های غربی را درباره به کار رفتن پهپاد‌های ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین رد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 14
کد خبر: ۱۶۳۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دمیتری پولیانسکی، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در گفتگو با این شبکه درباره ادعای غرب مبنی بر به کار رفتن پهپاد‌های ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، این گزارش‌ها را «دروغ شاخ‌دار» غرب تلقی کرده و گفت: ما هیچ مدرکی در این زمینه ندیده‌ایم.


پولیانسکی در ادامه گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.

 

این دیپلمات روس افزود: شواهدی رسانه‌های غربی را فراگرفته است، واقعا خنده‌دار است، یکی از آن‌ها تصویر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین است که کنار چیزی ایستاده که ادعا می‌شود یک پهپاد ایرانی است.

 

مقامات تهران و مسکو موضوع همکاری‌های نظامی ایران را در چارچوب روابط دوجانبه دو کشور دانسته و گفته‌اند این موضوع ارتباطی به جنگ اوکراین ندارد./ ایسنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
عده ای عادت دارند همیشه حرف مفت بزنند.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار