ظریف با رئیس مجلس سوئد دیدار کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ظریف با رئیس مجلس سوئد دیدار کرد

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها با مقامات سوئد با رئیس مجلس این کشور در محل پارلمان دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 21
کد خبر: ۱۹۸۴۴

به گزارش راهبرد معاصر ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در استکهلم به سر می برد، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به وقت محلی با حضور در پارلمان سوئد با «آندراس نورلین» رئیس مجلس این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

وی در ادامه نیز قرار است با حضور در محل اقامت «استفان لوون» نخست وزیر سوئد با وی دیدار کند.

ظریف طی دیروز و امروز با وزیر خارجه و وزیر تجارت خارجی دیدار کرد و امروز نیز در موسسه سیپری به ایراد سخنرانی پرداخت و به سوالات حاضران پاسخ داد.

 

ظریف در پایان دیدارهایش راهی نروژ خواهد شد تا با مقامات این کشور نیز به گفتگو درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی بپردازد. وزیر خارجه ایران همچنین روز جمعه نیز در فرانسه با رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور دیدار می کند. وی پیش از سوئد هم در فنلاند با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرده بود.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده