رقیب ترامپ راهی بیمارستان شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رقیب ترامپ راهی بیمارستان شد

«برنی سندرز» نماینده مردم ایالت ورمونت در سنای آمریکا و نامزد سرشناس انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا به دلیل مشکل قلبی بستری و کلیه فعالیت‌های انتخاباتی او تا اطلاع ثانوی لغو شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 02
کد خبر: ۲۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های آمریکایی عصر امروز چهارشنبه خبر دادند که کلیه فعالیت‌های انتخاباتی «برنی سندرز» سناتور سرشناس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به دلیل بیماری تا اطلاع ثانوی لغو شده است.


بنا بر گزارش شبکه «ای‌بی‌سی نیوز»، برنی سندرزِ ۷۸ ساله به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، در یک بیمارستان در شهر «لاس وگاس» ایالت نوادا بستری شد.

 

«جف ویور» مشاور ارشد این سناتور و نامزد ارشد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه درباره بستری شدن او در بیمارستان بیانیه صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: «سناتور سندرز در جریان کارزار انتخاباتی عصر روز گذشته دچار درد در ناحیه قفسه سینه شد. بعد از ارزیابی پزشکی و آزمایش مشخص شد که یک شاهرگ او دچار گرفتگی شده بود و پزشکان با موفقیت دو استنت نصب کردند».

 

مشاور این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: «سناتور سندرز دارد صحبت می‌کند و روحیه خوبی دارد. او چند روز آینده را استراحت خواهد کرد. ما نشست‌ها و گردهمایی‌ها او را تا اطلاع ثانوی لغو می‌کنیم».

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
خداکنه خوب بشه و دموکرات ها یک همه با هم متحد بشن و ترامپ رو شکست بدن
تحلیل های برگزیده